StartUpper

Άνθηση για τους Food bloggers στην Ασία

Μια νέα μεγάλη χρηματοδότηση μόλις έκλεισε η DayDayCook, ύψους 20 εκατομμυρίων δολαρίων, της οποίας ηγήθηκε η Λονδρέζικη Talis Capital, με την συμμετοχή της Ironfire Ventures από το Χονγκ Κονγκ.

Η DayDayCook είναι το μεγαλύτερο μέσο ενημέρωσης για μαγειρική και lifestyle στη Κίνα όπου οι food bloggers μπορούν να παράγουν περιεχόμενο, έχει συγκεντρώσει μέχρι σήμερα από επενδυτές 65 εκατομμύρια δολάρια, συμπεριλαμβανομένων της Alibaba Entrepreneurs Fund του κινεζικού κολοσσού e-commerce το οποίο υποστηρίζει νέους επιχειρηματίες σε Χονγκ Κονγκ και Ταιβάν.

Η εταιρία ιδρύθηκε από την food blogger και επιχειρηματία, Norma Chu και πρόσφατα δήλωσε ότι η εταιρία της έχει συγκεντρώσει 2.3 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες στην δική της εφαρμογή, 80% των εσόδων της εταιρίας προέρχεται από το app, οπού εκεί πωλούνται μια σειρά προϊόντων της ίδιας της εταιρείας αλλά και τρίτων.

Στην Κίνα ευδοκιμούν αυτού του είδους οι Startups, με το περιεχόμενο του DayDayCook να συγκεντρώνει 60 εκατομμύρια ακόλουθους στην πλατφόρμα Weibo, αλλά και την Chu να τονίζει ότι οι χρήστες παραγγέλνουν μέσω του JD.com και Alibaba Tmall, προϊόντα αξίας 2.2 εκατομμυρίων δολαρίων.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Talis Capital, Matus Maar δήλωσε ότι: «Πιστεύουμε πραγματικά στο μοντέλο content-to-commerce», τονίζοντας πως μπορεί να υπάρχουν πολλοί food influencers, αλλά δεν μπορούν όλοι να χτίσουν μια επικερδή επιχείρηση, κάτι που η DayDayCook έχει την δυνατότητα να το πετύχει, αφού διαθέτει προμηθευτές, διανομείς και εφοδιαστική αλυσίδα.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις