Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Η Γερμανική Omio “σήκωσε” $100 εκατομμύρια ώστε να αντιμετωπίσει την κρίση του κορωνοϊού

Το ποσό των 100 εκατομμυρίων δολαρίων κατάφερε να συγκεντρώσει η Γερμανικών συμφερόντων πολυχρηστική πλατφόρμα ταξιδιών Omio (πρώην GoEuro) σε καινούρια χρηματοδότηση προκειμένου να βοηθηθεί να ανταπεξέλθει των ποικίλων επιχειρηματικών και οικονομικών προκλήσεων που είναι απόρροια της κρίσης του κορωνοϊού.

Υφιστάμενοι, όσο και καινούριοι επενδυτές της Βερολινέζικης εταιρείας συμμετείχαν στην όλη διαδικασία. Μεταξύ της λίστας των πρώτων (επανερχόμενων επενδυτών) συγκαταλέγονται οι Goldman Sachs, NEA και Kleiner Perkins, ενώ σε ότι αφορά τους καινούριους, η Omio δεν προχώρησε στην γνωστοποίηση των στοιχείων τους. Έπειτα από τον καινούριο κύκλο συγκέντρωσης κεφαλαίων, η τελευταία έχει αντλήσει περισσότερα από $400 εκατομμύρια από την ημέρα της ίδρυσής της το 2013. Μάλιστα, η προηγούμενη αντίστοιχη απόπειρα είχε στεφθεί με απόλυτη επιτυχία, καθώς η Omio άντλησε συνολικά 150 εκατομμύρια δολάρια το 2018.

Μπορεί η κατάσταση που έχει δημιουργηθεί με τον Covid-19 στο παγκόσμιο τουριστικό στερέωμα να έχει προκαλέσει σημαντικές αντιξοότητες και οικονομικά προβλήματα στους άμεσους (μα και έμμεσους) stakeholders του, ωστόσο στην Omio τα στελέχη της εμφανίζονται ελαφρά αισιόδοξοι, καθώς έχουν καταγράψει μια μερική ανάκαμψη στις κρατήσεις κατά το τρέχον καλοκαίρι στην Ευρώπη.

Όπως σημειώνουν στελέχη της Βερολινέζικης εταιρείας, στη Γερμανία και τη Γαλλία οι κρατήσεις υπερβαίνουν το 50% του αντίστοιχου επιπέδου πριν ενσκήψει ο κορωνοϊός, κι αυτό παρά τις «οριακές» δαπάνες marketing που πραγματοποιήθηκαν κατά την περίοδο του διεθνούς lockdown.

Η πλατφόρμα travel aggregator της Omio καλύπτει από πτήσεις και σιδηροδρομικά ταξίδια, μέχρι λεωφορεία και δρομολόγια φέρρυ μποτ, επιτρέποντας στους χρήστες να συγκρίνουν γρήγορα διαφορετικούς τρόπους μεταφοράς για το προγραμματισμένο ταξίδι τους.

Πρόσφατα, η Omio πρόσθεσε την κοινή χρήση αυτοκινήτων και τις ενοικιάσεις αυτοκινήτων στην πλατφόρμα της, συμπεριλαμβανομένης της συνεργασίας με την rentalcars.com. Κατ’ αυτό τον τρόπο, καθώς οι ταξιδιώτες στην Ευρώπη έχουν προσαρμοστεί στο να ζουν με την νέα πραγματικότητα του κορωνοϊού, ενδεχομένως επιλέγοντας να πραγματοποιήσουν περισσότερα τοπικά ταξίδια ή ακόμη και να αποφύγουν τη μαζική διέλευση όταν πηγαίνουν διακοπές, η πλατφόρμα έχει την ανάλογη ευελιξία προκειμένου να ανταποκριθεί στην αλλαγή της ζήτησης μέσω των συνεργασιών της με δίκτυα χερσαίων μεταφορών και εν γένει παρόχους.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις