Ultimate magazine theme for WordPress.

EY: Πέντε κατηγορίες καταναλωτών θα διαμορφώσουν τη ζήτηση στη μετά-COVID-19 εποχή

Πέντε νέες κατηγορίες καταναλωτών θα προκύψουν μετά το πέρας της πανδημίας του COVID-19, σύμφωνα με την τρίτη έκδοση του EY Future Consumer Index, μίας μηνιαίας έρευνας η οποία παρακολουθεί την καταναλωτική διάθεση και συμπεριφορά 14.074 ατόμων, σε 18 χώρες. Κάθε κατηγορία αντικατοπτρίζει τους διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται το πώς θα διαμορφωθεί η καθημερινότητά τους μετά την πανδημία του COVID-19, τα κριτήρια των επιλογών τους, καθώς και τι πραγματικά έχει σημασία για αυτούς.

Οι καταναλωτές επιζητούν την κανονικότητα, αλλά έχουν νέες προτεραιότητες

Η έρευνα διαπιστώνει ότι η επιθυμία για σταθερότητα είναι μια αυξανόμενη τάση, με το 40% των καταναλωτών να επιθυμούν να επανέλθουν στην «κανονικότητα» – ποσοστό διπλάσιο σε σχέση με την έρευνα του περασμένου μήνα (20%). Ωστόσο, οι μισοί (50%) καταναλωτές εξακολουθούν να αναμένουν ότι η ζωή τους θα αλλάξει σημαντικά, μακροπρόθεσμα, ενώ το 53% δηλώνουν ότι η εμπειρία της πανδημίας τούς οδήγησε σε επανεκτίμηση των αξιών τους.

Σύμφωνα με την έρευνα, οι πέντε νέες κατηγορίες καταναλωτών που προέκυψαν ως αποτέλεσμα αυτών των μεταβαλλόμενων διαθέσεων, είναι:

  • Affordability first: Οι καταναλωτές αυτοί θέλουν να ζήσουν μέσα στα οικονομικά όριά τους και αντιπροσωπεύουν το 30% του δείγματος. Είναι η πιο απαισιόδοξη κατηγορία, ως προς την αντίληψή της για το πόσο καιρό θα χρειαστεί η χώρα τους για να ανακάμψει και να επιστρέψει η οικονομική σταθερότητα. Περισσότεροι από τους μισούς προσδιορίζουν την τιμή των προϊόντων, ως κριτήριο αυξημένης σημασίας.
  • Health first: Αυτοί οι καταναλωτές (26%) προτιμούν εμπορικά σήματα (brands) και προϊόντα που αντιλαμβάνονται ως ασφαλή προς την υγεία τους και ελαχιστοποιούν τους περιττούς κινδύνους. Το 57% δηλώνουν ότι, πλέον, δίνουν μεγαλύτερη προσοχή στο πόσο υγιεινά είναι τα προϊόντα που αγοράζουν.
  • Planet first: Οι καταναλωτές αυτοί (17%), είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα, για την αγορά υψηλής ποιότητας, βιώσιμων προϊόντων, τα οποία πληρούν, επίσης, ηθικές προδιαγραφές. Το 59% σκοπεύουν μακροπρόθεσμα να ψωνίζουν από τοπικές αγορές.
  • Society first: Οι καταναλωτές σε αυτή την κατηγορία (16%) πιστεύουν ότι θα πρέπει όλοι να συνεργάζονται με στόχο το απώτερο καλό, με το 73% από αυτούς να είναι έτοιμοι να αλλάξουν τις καταναλωτικές συνήθειές τους, προς όφελος του ευρύτερου κοινωνικού συνόλου. Προτιμούν να αγοράζουν από οργανισμούς που είναι ειλικρινείς και διαφανείς για το τι κάνουν.
  • Experience first: Αυτοί οι καταναλωτές (11%) είναι, συγκριτικά, λιγότερο ανήσυχοι για την υγεία και την οικονομική τους κατάσταση. Τα 2/3 αισθάνονται άνετα να επιστρέψουν σε ένα εμπορικό κέντρο, μόλις λίγες μέρες ή εβδομάδες μετά τη σταθεροποίηση της κατάστασης στη χώρα τους.

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.