StartUpper

Η Amazon ανοίγει το πρώτο της σουπερμάρκετ στο Los Angeles με έξυπνα καροτσάκια!

Ο μεγάλος φόβος των παραδοσιακών παικτών γίνεται πραγματικότητα: Οι μεγάλοι της τεχνολογίας εισέρχονται στην αγορά τους και όχι μόνο με ψηφιακό τρόπο. Για παράδειγμα η Amazon, η οποία είναι πλέον σημαντικός παίκτης στη διανομή φαρμάκων, στα logistics, στις αερομεταφορές αλλά και στα σουπερμάρκετ και είδη παντοπωλείου.

Η αγορά σουπερμάρκετ και παντοπωλείων των Η.Π.Α. είναι μια αγορά 900 δισεκατομμυρίων δολαρίων με μεγάλους παραδοσιακούς παίκτες όπως τη Walmart, τη Kroger και τη Albertsons. Η Amazon ετοιμάζεται να ανοίξει ένα σούπερ μάρκετ στο Los Angeles αυτή την εβδομάδα το οποίο θα διαθέτει ένα καλάθι αγορών “επόμενης γενιάς”, αναφέρει το Reuters.
Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η Amazon το 2018 εξαγόρασε την αλυσίδα σουπερμάρκετ Whole Foods για 13,7 δισεκατομμύρια δολάρια.

Το Amazon Fresh θα ανοίξει στο Woodland Hills και θα είναι το πρώτο από τα επτά σουπερμάρκετ της Amazon για την Καλιφόρνια αλλά και για τη περιοχή του Σικάγο. Αρχικά θα δέχεται πελάτες αποκλειστικά μέσω προσκλήσεων και πρόκειται να ανοίξει στο κοινό τις επόμενες εβδομάδες, ανέφερε το Reuters.

Παρότι θα υπάρχουν ταμεία η “ατραξιόν” θα είναι το “Dash Cart” καρότσι το οποίο θα επιτρέπει στους πελάτες να γεμίσουν δύο τσάντες με διάφορα είδη  και να παραλείψουν τις σειρές των ταμείων μέσω μιας ειδικής λωρίδας.
Το έξυπνο καρότσι θα κάνει χρήση αισθητήρων, κάμερας και οθόνης προβολής, θα παρακολουθεί τα προϊόντα που μπαίνουν στο καρότσι και θα αφαιρεί το οφειλόμενο ποσό από μια συνδεδεμένη πιστωτική κάρτα στην εφαρμογή της Amazon.

Μια παρόμοια τεχνολογία σε επίπεδο καταστήματος όμως έχει υλοποιηθεί στα πρότυπα φυσικά καταστήματα Amazon Go τα οποία δεν έχουν ταμεία και ανοίγουν σταδιακά στις μεγάλες πόλεις των Η.Π.Α.

Τον περασμένο μήνα, η Amazon είχε το μεγαλύτερο τριμηνιαίο κέρδος όλων των εποχών. Η εταιρεία διπλασίασε σχεδόν τους αριθμούς εσόδων και κερδών χάρη στην πανδημία.
Οι λειτουργικές ταμειακές ροές αυξήθηκαν κατά 42% στα 51 δισεκατομμύρια δολάρια το δεύτερο τρίμηνο του 2020 σε σύγκριση με 36 δισεκατομμύρια δολάρια για το ίδιο τρίμηνο πέρυσι. Οι καθαρές πωλήσεις αυξήθηκαν 40% σε σχεδόν 89 δισεκατομμύρια δολάρια σε σύγκριση με 63 δισεκατομμύρια δολάρια το 2ο τρίμηνο του 2019.
Ωστόσο, η Amazon ανέφερε πτώση 13% στα έσοδα από τα φυσικά  καταστήματα της λόγω έντονου ανταγωνισμού και προσφορών.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις