Ultimate magazine theme for WordPress.

Διπλασιάζονται οι δαπάνες στην Τεχνητή Νοημοσύνη την επόμενη τετραετία

Οι παγκόσμιες δαπάνες στην τεχνητή νοημοσύνη αναμένεται να διπλασιαστούν μέσα στα επόμενα τέσσερα χρόνια ξεπερνώντας τα 110 δισ. δολάρια.

Σύμφωνα με το International Data Corporation (IDC) Worldwide Artificial Intelligence Spending Guide, οι δαπάνες για τα συστήματα AI θα αυξηθούν τα επόμενα χρόνια καθώς οι οργανισμοί υιοθετούν την τεχνητή νοημοσύνη στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού τους αλλά και στην προσπάθειά τους να παραμείνουν ανταγωνιστικοί στην ψηφιακή οικονομία. Ο ετήσιος ρυθμός ανάπτυξης για την περίοδο 2019-2024 θα είναι 20,1%.

“Οι εταιρείες θα υιοθετήσουν την τεχνητή νοημοσύνη – όχι μόνο επειδή μπορούν, αλλά επειδή πρέπει”, δήλωσε ο Ritu Jyoti, αντιπρόεδρος του τμήματος Artificial Intelligence στην IDC. “Η AI είναι η τεχνολογία που θα βοηθήσει τις επιχειρήσεις να είναι ευέλικτες, να καινοτομούν και να αναπτύσσονται. Οι εταιρείες που θα υιοθετήσουν την τεχνητή νοημοσύνη θα έχουν τη δυνατότητα να συνθέσουν πληροφορίες (χρησιμοποιώντας AI για να μετατρέψουν δεδομένα σε πληροφορίες και έπειτα σε γνώση), την ικανότητα να μάθουν (χρησιμοποιώντας AI για να κατανοήσουν τις σχέσεις μεταξύ της γνώσης και να εφαρμόσουν τη γνώση τους σε επιχειρηματικά προβλήματα) και την ικανότητα να παρέχουν πληροφορίες σε κλίμακα (χρησιμοποιώντας AI για να υποστηρίζουν τις αποφάσεις τους)”.

Δύο από τους κορυφαίους παράγοντες που οδηγούν στην υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης είναι η προσφορά μιας καλύτερης εμπειρίας στους πελάτες και η δυνατότητα βελτίωσης των υπαλλήλων στις δουλείες τους. Αυτό αντικατοπτρίζεται στις κορυφαίες περιπτώσεις χρήσης της τεχνητής νοημοσύνης που περιλαμβάνουν αυτοματοποιήσεις στην εξυπηρέτηση πελατών, τις πωλήσεις, την πρόληψη απειλών και την πληροφορική. Σε συνδυασμό, αυτές οι περιπτώσεις χρήσης θα αντιπροσωπεύουν σχεδόν το ένα τρίτο του συνόλου των δαπανών στην τεχνητή νοημοσύνη φέτος.

Τέλος, οι βιομηχανίες που θα δαπανήσουν τα περισσότερα χρήματα σε λύσεις τεχνητής νοημοσύνης είναι το λιανικό εμπόριο και η τραπεζική. Η λιανική θα επικεντρωθεί σε επενδύσεις για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών μέσω chatbots και μηχανών προτάσεων, ενώ ο τραπεζικός τομέας θα στοχεύσει τις δαπάνες του στην ανάλυση και έρευνα για απάτες αλλά και σε συμβουλευτικά συστήματα.

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.