Την εξαγορά της ZeniMax Media, έναντι ποσού 7,5 δισ. δολαρίων, ανακοίνωσε χθες η Microsoft, θέλοντας να ενισχύσει σημαντικά την παρουσία της στον τομέα των ηλεκτρονικών παιχνιδιών.
Η εταιρεία, η οποία μεταξύ άλλων είναι πίσω από τις δημοφιλείς κονσόλες παιχνιδιών Xbox, επιδιώκει να ενισχύσει τις προσφορές της απέναντι στο βασικό ανταγωνιστή της, τη Sony, η οποία είναι στο προσκήνιο αυτή τη στιγμή με την έλευση του νέου PlayStation.
Η ZeniMax θεωρείται θα τη βοηθήσει να πετύχει αυτό το στόχο καθώς είναι η μητρική εταιρία της Bethesda Softworks και έχει παραγάγει ηλεκτρονικά παιχνίδια που έχουν κάνει ρεκόρ πωλήσεων, συμπεριλαμβανομένων του Fallout και του Doom.
Μετά την εξαγορά, η Microsoft, η οποία θα ελέγχει 23 στούντιο δημιουργίας παιχνιδιών, δήλωσε ότι προγραμματίζει να προσφέρει τα μελλοντικά παιχνίδια που θα αναπτύσσει η Bethesda στη μηνιαία υπηρεσία συνδρομής της (Xbox Game Pass) τόσο για το Xbox ή για PC.
Η αναφερόμενη υπηρεσία έχει σήμερα, περισσότερους από 15 εκατ. συνδρομητές, έναντι των 10 εκατ. συνδρομητών που είχε τον Απρίλιο.