Η εκδήλωση αποφοίτησης του πρώτου κύκλου του εκπαιδευτικού προγράμματος Mobile mini-MBA θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου και ώρα 17:00, στον Κόμβο Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας – INNOVATHENS.
Στον πρώτο κύκλο του προγράμματος συμμετείχαν 25 σπουδαστές, απόφοιτοι διαφορετικών πανεπιστημίων, τόσο με τεχνικό όσο και με μη-τεχνικό υπόβαθρο. Οι ιδέες που σχεδιάστηκαν και τα prototypes (Mobile App και Business Plan) που αναπτύχθηκαν αφορούσαν διαφορετικούς κλάδους όπως: της μόδας, του τουρισμού, της εκπαίδευσης, του εθελοντισμού/ οικολογίας κ.ά.
Στόχος της εκδήλωσης είναι η ολοκλήρωση του πρώτου κύκλου του εκπαιδευτικού προγράμματος με τίτλο “Innovation and Design Thinking in Mobile Applications and Services”, μέσα από παρουσιάσεις των συμμετεχόντων σε αλληλεπίδραση με το κοινό, καθώς και η παρουσίαση της έναρξης του δεύτερου κύκλου του, ο οποίος ξεκινά στις 23 Μαρτίου 2015.
