Σε επένδυση 215 εκατ. δολαρίων στην νορβηγική πλατφόρμα εκπαίδευσης Kahoot προχώρησε η SoftBank, αποκτώντας μερίδιο 9,7% στην εταιρεία.
Η Kahoot, η οποία ιδρύθηκε το 2012, παρέχει έναν εναλλακτικό και διασκεδαστικό τρόπο εκπαίδευσης διαδικτυακά. Το αντικείμενο της επιχείρησης είναι διττό, από τη μια επικεντρώνεται στην εκπαίδευση μαθητών (σε σχολεία ή στο σπίτι) μέσω της δημιουργίας και της συμμετοχής σε «παιχνίδια» και κουίζ, και από την άλλη εστιάζει σε εταιρικούς πελάτες, δίνοντας τους τη δυνατότητα να κάνουν εκπαιδευτικές συνεδρίες και παρουσιάσεις.
Η εταιρεία έχει καταγράψει ραγδαία ανάπτυξη το τελευταίο διάστημα, γεγονός στο οποίο συνέβαλε και η πανδημία, που εκτόξευσε τις μετοχές της κατά 150% από τις αρχές του ετούς. Ο κορωνοϊός έχει παγιώσει την online εκπαίδευση στην καθημερινότητα πολλών μαθητών και σπουδαστών λόγω των συνθηκών που επικρατούν παγκοσμίως, δίνοντας ώθηση στις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η Microsoft η οποία επένδυσε 1 εκατ. δολάρια στην edtech εταιρεία Kano με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο.