Ultimate magazine theme for WordPress.

Το Spotify επενδύει (ξανά) στα podcasts με εξαγορά 235 εκατ. δολαρίων

Σε μια ακόμα εξαγορά που αφορά τα podcasts προχωρά το Spotify, αυτή τη φορά με την απόκτηση της Megaphone σε ένα deal 235 εκατ. δολαρίων.

Η Megaphone προσφέρει τεχνολογία σε δημιουργούς podcasts και διαφημιστές που αναζητούν στοχευμένο κοινό σε podcasts. Η εταιρεία παρέχει δυνατότητα δημιουργίας podcast, διανομής και προσθήκης διαφημίσεων σε παραγωγούς όπως το ESPN και η Wall Street Journal και οι διαφημιστές μπορούν να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία της εταιρείας για να βρουν το κατάλληλο κοινό μέσα στο περιεχόμενο αυτών των παραγωγών.

Γενικότερα, το Spotify επενδύει στα podcast τα οποία φαίνεται να είναι το “next big thing” στην ψυχαγωγία και όχι μόνο, τα τελευταία χρόνια. Η εταιρεία έχει υπογράψει εκπομπές με πρόσωπα όπως η Kim Kardashian και η Michelle Obama, και έχει εξαγοράσει εταιρείες όπως οι The Ringer και Gimlet Media. Τώρα, με τη νέα εξαγορά φαίνεται πως κάνει βήματα για την εμπορευματοποίηση του περιεχομένου της.

Μόλις κλείσει η συμφωνία, το Spotify θα κάνει διαθέσιμο σε όλους τους παραγωγούς στην πλατφόρμα του, την υπηρεσία προσθήκης διαφημίσεων “Streaming Ad Insertion” μέσω της τεχνολογία της Megaphone. Η εταιρεία έχει δηλώσει ότι το συγκεκριμένο εργαλείο κάνει τις διαφημίσεις πιο στοχευμένες – πιο “σχετικές” με τους ανθρώπους που θα τις παρακολουθούν, αλλά και μετρήσιμες. Αυτό σημαίνει ότι θα μπορεί κανείς να αποδεικνύει εύκολα το πόσο αποτελεσματικές είναι.

 

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.