StartUpper

Yubo: 40 εκατ. ευρώ για το ανερχόμενο ευρωπαϊκό μέσο κοινωνικής δικτύωσης

Το Yubo, η εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης για εφήβους, που από τη Γαλλία έχει καταφέρει να επεκταθεί σε όλον τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, σήκωσε 40 εκατ. ευρώ για να βελτιωθεί.

Η εφαρμογή, που έχει δημιουργηθεί από τον 27χρονο Sacha Lazimi, απευθύνεται σε άτομα νεαρής ηλικίας και υπόσχεται μια “καλύτερη εμπειρία από το Snapchat ή το TikTok, με περισσότερες συνομιλίες και λιγότερο παθητικό scrolling”.

Από το 2015, όταν και κυκλοφόρησε πρώτη φορά, η εφαρμογή αύξανε με μεγάλο ρυθμό τους χρήστες της. Πλέον έχει ξεπεράσει τους 40 εκατ. χρήστες σε 40 χώρες και σχεδιάζει να επεκταθεί περαιτέρω, αυτή τη φορά και σε περιοχές της Ασίας. Η εταιρεία σκοπεύει επίσης να διπλασιάσει τις πωλήσεις τις φέτος, αγγίζοντας τα 20 εκατ. δολάρια.

Η Yubo σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει τα χρήματα από την τελευταία χρηματοδότηση, πιο συγκεκριμένα, για να προσθέσει περισσότερες λειτουργίες στην εφαρμογή της, η οποία περιλαμβάνει ήδη παιχνίδια που οι χρήστες θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να “σπάσουν τον πάγο”. Η εταιρεία έχει επίσης υπογράψει μια συνεργασία με τη Snap για να χρησιμοποιεί τα φίλτρα του Snapchat απευθείας στην εφαρμογή της.

«Το όραμά μας δεν έχει αλλάξει: θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα μέρος όπου οι νέοι μπορούν να χαλαρώσουν, να περάσουν καλά, να ανακαλύψουν τον κόσμο, αλλά και να ανακαλύψουν τον εαυτό τους», εξηγεί ο Lazimi.

 

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις