Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

HelloFresh – Factor 75: Μεγάλη εξαγορά στον χώρο των έτοιμων γευμάτων

Η γερμανική HelloFresh ανακοίνωσε ότι οι αμερικανικές θυγατρικές της συμφώνησαν να εξαγοράσουν την Factor 75 για 277 εκατ. ευρώ. Από το ποσό αυτό, τα 177 εκατ. δολάρια θα δοθούν με το κλείσιμο της συμφωνίας, ενώ τα υπόλοιπα 100 εκατ. θα καταβληθούν ως κέρδος βάσει απόδοσης.

Η Factor, η οποία ιδρύθηκε στο Σικάγο το 2013, κάνει διανομές έτοιμων γευμάτων, τα οποία οι χρήστες μπορούν να προγραμματίσουν σύμφωνα με διάσημες δίαιτες και μεθόδους διατροφής αλλά και άλλους παράγοντες σχετικούς με την υγεία. Τα έσοδα της εταιρείας για το 2020 αναμένεται να φτάσουν τα 100 εκατ. δολάρια.

Η HelloFresh από την άλλη, δραστηριοποιείται στον ίδιο χώρο αλλά με διαφορετικό τρόπο. Διανέμει υλικά για παρασκευή γευμάτων τα οποία ονομάζει “meal kits” μαζί με τις ανάλογες συνταγές που θα βοηθήσουν τους πελάτες να φτιάξουν γρήγορα το φαγητό τους, χωρίς να χρειαστεί να ψωνίσουν ή να αναζητήσουν υλικά.

Με την εξαγορά, η HelloFresh θα αποκτήσει το πρώτο της γραφείο στο Σικάγο, μαζί με τέσσερις εγκαταστάσεις παραγωγής και αποθήκευσης. «Τα έτοιμα προς κατανάλωση γεύματα είναι μια εκκολαπτόμενη κάθετη αγορά που πιστεύουμε ότι έχει τη δυνατότητα να εξελιχθεί σε μια κατηγορία πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων με την πάροδο του χρόνου», λέει αναφορικά με την εξαγορά ο Uwe Voss, Διευθύνων Σύμβουλος της HelloFresh US.

Σημειώνεται ότι η HelloFresh δραστηριοποιείται αυτή τη στιγμή, μέσω των brands της (συμπεριλαμβανομένων των EveryPlate και Green Chef), σε Καναδά, Νέα Ζηλανδία, Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Ολλανδία, Βέλγιο, Λουξεμβούργο, Αυστραλία, Αυστρία, Ελβετία, Σουηδία, Γαλλία και Δανία.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις