StartUpper

Trigo: Χρηματοδότηση 60 εκατ. δολαρίων για τεχνολογία “έξυπνου” checkout από το Ισραήλ

Χρηματοδότηση Β’ Γύρου, ύψους 60 εκατ. δολαρίων σήκωσε η ισραηλινή startup Trigo, για την τεχνολογία checkout που έχει αναπτύξει. Του γύρου ηγήθηκε η 82North, ενώ συμμετείχαν οι υφιστάμενοι επενδυτές Vertex Ventures Israel, Hetz Ventures, Red Dot Capital Partners, Tesco, και Morrag Investments.

Η εταιρεία, με επικεφαλής τον συνιδρυτή της Michael Gabay, χρησιμοποιεί τεχνολογίες υπολογιστικής όρασης μαζί με hardware που καταγράφει τα αντικείμενα που παίρνει ένας πελάτης από τα ράφια ενός καταστήματος. Ειδικότερα, το σύστημα της Trigo χρησιμοποιεί 3D τεχνολογία χαρτογράφησης χώρου μαζί με προηγμένη τεχνητή νοημοσύνη για τον εντοπισμό και την καταγραφή των προϊόντων που επιλέγονται από τους πελάτες καθώς περπατούν γύρω από το κατάστημα. Για να γίνει μια αγορά, ο πελάτης πρέπει απλά πάρει από το ράφι ό,τι χρειάζεται. Η διαδικασία της χρέωσης γίνεται αυτόματα και η πληρωμή κατά την έξοδο μπορεί να γίνει με μετρητά ή κάρτα.

Η λύση της Trigo είναι, σύμφωνα με την ίδια, απόλυτα ασφαλής καθώς δεν συλλέγει βιομετρικά στοιχεία ή δεδομένα αναγνώρισης προσώπου. Αντίθετα βασίζεται σε ανώνυμα δεδομένα κίνησης και επιλογής προϊόντων και με αυτόν τον τρόπο προσφέρει ποικιλία λύσεων σε καταστήματα λιανικής, κυρίως σούπερ μάρκετ. Μεταξύ αυτών, είναι η διαχείριση αποθεμάτων, η βελτιστοποίηση τιμών, η πρόληψη απάτης και άλλα.

Η τεχνολογία έχει χρησιμοποιηθεί από την Tesco PLC, η οποία πραγματοποιεί ένα πιλοτικό πρόγραμμα σε συνεργασία με την Trigo σε ένα μίνι μάρκετ Tesco Express στην έδρα της, το Λονδίνο.

Με τη νέα χρηματοδότηση, η εταιρεία σκοπεύει να επεκτείνει τις δραστηριότητές της, να ενισχύσει το R&D, και να αναπτύξει τη διεθνή της παρουσία.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.