Μετά από σειρά εξαγορών κατά τη διάρκεια του 2020, η Opera – γνωστή για το δημοφιλή της browser – λανσάρει την πρώτη της υπηρεσία στον χρηματοπιστωτικό τομέα. Ο λόγος για το Dify, ένα εργαλείο επιστροφής χρημάτων και ψηφιακό πορτοφόλι για online αγορές, που θα λειτουργεί εντός του προγράμματος περιήγησης.
Ξεκινώντας από την Ισπανία, το λανσάρισμα του Dify θα συνοδεύεται από έναν τραπεζικό λογαριασμό, μια εικονική χρεωστική κάρτα της Mastercard και υποστήριξη από το Google Pay για offline αγορές. Η πρώτη έκδοση της εφαρμογής θα επιτρέπει στους καταναλωτές να λαμβάνουν επιστροφή χρημάτων για αγορές που πραγματοποιούνται σε ιστότοπους συνεργατών στους οποίους έχει πρόσβαση το πρόγραμμα περιήγησης Opera. Οι επωνυμίες συνεργατών, συμπεριλαμβανομένων των Nike, Sephora και Asos, θα εμφανίζονται σε μια νέα καρτέλα που θα αφορά αποκλειστικά αγορές στο browser της Opera.
Μετά το ντεμπούτο της, η εταιρεία σκοπεύει να επεκτείνει την υπηρεσία σε ολόκληρη την ΕΕ, όπου αυτή τη στιγμή διεκδικεί 50 εκατομμύρια χρήστες. Επίσης, η Opera έχει στόχο να ενισχύσει το προϊόν με περισσότερες υπηρεσίες για διαχείριση αποταμιεύσεων, εκμετάλλευση επενδυτικών ευκαιριών κ.ο.κ.
Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά μέχρι σήμερα, το συνολικό μέγεθος της επένδυσης της Opera στο Dify αναμένεται να ξεπεράσει τα 100 εκατομμύρια δολάρια τα επόμενα χρόνια, δεδομένου ότι αυτό αναπτύσσεται βάσει προβλέψεων. Η επένδυση αυτή τις εξαγορές, το κόστος ανάπτυξης και το σχέδια μάρκετινγκ και διανομής.