Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Λύση checkout για σούπερ μάρκετ προσέλκυσε επενδυτικά κεφάλαια 10 εκατ. δολαρίων

Σε μια προσπάθεια να εξελίξει περαιτέρω την λειτουργία του, καθώς φιλοδοξεί να μεταβάλει άρδην την διαδικασία του checkout στα σούπερ μάρκετ δια μέσω της αυτοματοποιημένης λύσης της, η εταιρεία Supersmart άντλησε το ποσό των 10 εκατομμυρίων δολαρίων. Το εντυπωσιακό στοιχείο της υπόθεσης είναι πως της διαδικασίας ηγήθηκε η Γερμανική Bizerba, που θεωρείται ως ο κορυφαίος πάροχος λύσεων για ζύγιση, τεμαχισμό και τεχνολογίες σήμανσης τιμής σε ολόκληρο το πλέγμα του λιανεμπορίου.

Η Ισραηλινή startup, που έχει ήδη συνάψει συμφωνία συνεργασίας με μια σειρά από Ευρωπαϊκές αλυσίδες supermarket, έχει αναπτύξει μια αποκλειστική τεχνολογία η οποία διασφαλίζει την παράκαμψη των επιβαρυμένων χρονικά, βαρετών, όσο και άκρως αντιπαραγωγικών γραμμών πληρωμής κατά την έξοδο από το σούπερ μάρκετ. Οι πελάτες, απλώς, εγκαθιστούν την ειδικά σχεδιασμένη εφαρμογή της Supersmart και ενώ ψωνίζουν, δεν έχουν παρά να σαρώσουν τα προϊόντα που επιθυμούν να αγοράσουν στην εφαρμογή, ώστε να μπορούν να έχουν ταχύτερη, πιο θετική, αλλά και πιο αποτελεσματική εμπειρία αγορών. Μάλιστα, η εν λόγω εφαρμογή μπορεί να διαμορφωθεί custom από την Supersmart για κάθε μεμονωμένη αλυσίδα λιανικής.

Όταν τελειώσει ο πελάτης, αυτομάτως μπορεί να τοποθετήσει το καροτσάκι του στο μηχάνημα σάρωσης, όπου ο αισθητήρας ανίχνευσης βάρους της Supersmart, η τεχνητή νοημοσύνη και η ανάλογη τεχνολογία που βασίζεται σε κάμερα «σαρώνει» το περιεχόμενο του καλαθιού σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα, προετοιμάζει την χρέωση και διασφαλίζει ότι όλα τα προϊόντα που υπάρχουν στο σχετικό καροτσάκι έχουν σαρωθεί. Η τεχνολογία επιτρέπει στους πελάτες να πληρώνουν μέσω της εφαρμογής, να λαμβάνουν αποδείξεις απευθείας στα κινητά τους τηλέφωνα και να εξέρχονται του καταστήματος δίχως να βιώνουν την παραμικρή περαιτέρω καθυστέρηση.

Επιπλέον, κατά τη διαδικασία σάρωσης ενός καλαθιού, η τεχνολογία εντοπίζει την ύπαρξη τυχόν ασυμφωνιών μεταξύ των αντικειμένων που σαρώθηκαν στην εφαρμογή και των προϊόντων που υπάρχουν στο καλάθι, προσθέτει τυχόν στοιχεία που λείπουν στο λογαριασμό και ειδοποιεί τον πελάτη για τις εν λόγω προσθήκες!

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις