StartUpper

Η Xiaomi εισέρχεται στα ηλεκτρικά οχήματα

10 δισεκατομμύρια δολάρια σε διάστημα δεκαετίας θα επενδυθούν σε έξυπνα ηλεκτρικά οχήματα με την ηγεσία του CEO της, Lei Jun, μάλιστα.

H αυτοκινητοβιομηχανία φαίνεται να έχει ακόμη έναν “πονοκέφαλο” από τον χώρο της Τεχνολογίας μια και η ηλεκτρική επανεκκίνηση της αυτοκινητοβιομηχανίας που έφερε η Tesla έχει ανοίξει τον δρόμο και την όρεξη όλων των tech giants.

H Google είναι ήδη μέσα στην αγορά αυτόνομης οδήγησης με την Waymo, η Apple εδώ και καιρό προσπαθεί να καταλήξει τι θέλει και πως το θέλει (το αυτοκίνητό της), η Baidu επίσης αναδεικνύεται σε μεγάλο παίκτη, με την τελευταία προσθήκη να είναι η Xiaomi, η οποία έχει ήδη παρουσία στις προσωπικές -ηλεκτρικές- μεταφορές με πατίνια και ποδήλατα.

Βέβαια, όπως με νόημα, επισημαίνει ο πρόεδρος της Toyota, το αυτοκίνητο δεν είναι κινητό τηλέφωνο, με την Tesla να προσπαθεί ακόμα να “στρώσει” την παραγωγή της, μια από πιο πολύπλοκες διαδικασίες στον χώρο της βαριάς βιομηχανίας.

Ο Lei Jun, ιδρυτής, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Xiaomi, κατά τη διάρκεια της μεγάλης εκδήλωσης της εταιρείας ανακοίνωσε ότι η νέα εταιρεία αυτοκίνησης θα λειτουργήσει ως θυγατρική της Xiaomi με συνολική επένδυση 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε ορίζοντα δεκαετίας. Ο Lei Jun θα αναλάβει ο ίδιος τα ηνία της επιχείρησης έξυπνων ηλεκτρικών οχημάτων η οποία θα έχει 1,5 δισ. δολάρια ως κεφάλαιο κίνησης.
Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης, η VW έχει δεσμεύσει 35 δισ. ευρώ για τα ηλεκτρικά οχήματα και τις μπαταρίες τους τα επόμενα έτη και σε κάθε περίπτωση είναι ένα σημαντικό κεφάλαιο εφάμιλλο πολλών αυτοκινητοβιομηχανιών!

Η απόφαση ελήφθη μετά από πολλούς κύκλους συζητήσεων μεταξύ όλων των συνεργατών της Xiaomi και αποτελεί το τελικό, μεγάλο επιχειρηματικό εγχείρημα της ζωής μου. Στοιχηματίζω την προσωπική μου υπόληψη και θα εργαστούμε σκληρά για το μέλλον του έξυπνου ηλεκτρικού οχήματος της Xiaomi. Είμαι αποφασισμένος να οδηγήσω την ομάδα μας στην μάχη για την επιτυχία του” δήλωσε ο Lei Jun. Επίσης, αποκάλυψε ότι τις τελευταίες 75 μέρες παρακολούθησε τη διεξοδική πορεία λήψης αποφάσεων της εκτελεστικής ομάδας της Xiaomi, όπως την αυστηρή και περιεκτική έρευνα για τη βιομηχανία ηλεκτρικών οχημάτων – 85 συναντήσεις με περισσότερους από 200 εμπειρογνώμονες του κλάδου, 4 συζητήσεις εσωτερικής διαχείρισης και 2 συνεδριάσεις του διοικητικού συμβουλίου. Ενώ όπως αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση, η συνεχής υποστήριξη και εμπιστοσύνη των Mi Fans στις αξίες της Xiaomi ήταν επίσης ένα στοιχείο που ώθησε την εταιρεία να λάβει την τελική απόφαση.

Τα έξυπνα ηλεκτρικά οχήματα είναι μια από τις μεγαλύτερες επιχειρηματικές ευκαιρίες για την επόμενη δεκαετία και αντιπροσωπεύουν ένα ουσιώδες τμήμα του “smart living”. Η είσοδος σε αυτό τον κλάδο αποτελεί μια φυσική επιλογή για εμάς καθώς αποσκοπούμε στην ανάπτυξη του ΑΙοΤ οικοσυστήματος μας και την επιτυχία του στόχου μας, που είναι να μπορούν όλοι να απολαύσουν μια καλύτερη ζωή μέσα από την καινοτόμο τεχνολογία” δήλωσε επίσης ο Lei Jun..

Σε εσωτερική επικοινωνία προς όλους τους εργαζομένους, ο Lei Jun δήλωσε πως η Xiaomi έχει σειρά από μοναδικά πλεονέκτημα για την παραγωγή αυτοκινήτων:

1. Τα έξυπνα ηλεκτρικά οχήματα έχουν μεταμορφώσει ριζικά τα επιχειρηματικά μοντέλα των παραδοσιακών κατασκευαστών αυτοκινήτων και η Xiaomi έχει βαθύτατη γνώση των μηχανισμών και συστημάτων υπηρεσιών ίντερνετ .
2. Η Xiaomi κατέχει ευρεία εμπειρία στην ενοποίηση λογισμικού και υλικού και την πιο βαθιά γνώση παραγωγής στο κλάδο του ίντερνετ.
3. H Xiaomi έχει ένα έξυπνο οικοσύστημα που είναι, αναλογικά, το πιο διαφοροποιημένο όσον αφορά στις προϊοντικές κατηγορίες, και το πιο ενεργό αναφορικά με συνδεδεμένους χρήστες.
4. H Xiaomi κατέχει σειρά από σημαντικές τεχνολογίες που μπορούν να εφαρμοστούν στο κλάδο των έξυπνων οχημάτων.
5. Η Xiaomi είναι ένα δυνατό brand με μεγάλο αριθμό χρηστών οι οποίοι εμπιστεύονται και στηρίζουν την εταιρεία.
6. H Xiaomi έχει μεγάλο χρηματικό απόθεμα που της επιτρέπει να προχωρήσει δυναμικά στην επένδυση.

Στα τέλη Φεβρουαρίου, κινεζικά μέσα ενημέρωσης ανέφεραν ότι η Xiaomi σχεδιάζει να επεκταθεί στον χώρο σε συνεργασία με κάποια κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία. Να υπενθυμίσουμε ότι η Xiaomi έχει συνεργασίες που περιλαμβάνουν τεχνολογίες αναγνώρισης φωνής με τις κινεζικές FAW Group και Geely καθώς και με την Mercedes-Benz.

Σε κάθε περίπτωση η Xiaomi εισέρχεται σε μια ολοένα και πιο κορεσμένη ηλεκτροκίνητων οχημάτων, ειδικά στην Κίνα, με νεοσύστατες εταιρείες όπως η NIO και η BYTON να ανταγωνίζονται επίσης τις καθιερωμένες αυτοκινητοβιομηχανίες.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.