Περισσότεροι από 9.000 άνθρωποι κατηγορούν αυτή τη στιγμή τη βρετανική νεοτράπεζα Monzo ότι “έκλεψε” τα λεφτά τους, σύμφωνα με αποκλειστικό δημοσίευμα του inews.
Οι άνθρωποι αυτοί, ισχυρίζονται ότι η τράπεζα πάγωσε ξαφνικά το λογαριασμό τους χωρίς προειδοποίηση, με αποτέλεσμα να μην έχουν πρόσβαση στα χρήματά τους. Μάλιστα, πολλοί από αυτούς ισχυρίζονται ότι χρειάστηκε περισσότερο από ένα χρόνο για να λάβουν πίσω τα χρήματα αυτά.
Οι κατηγορίες ξεκίνησαν από μια ομάδα στο Facebook με τίτλο “Monzo stole our money”, την οποία δημιούργησε ο Ian Fisher, ένας από τους “παθόντες” το 2019. Θυμωμένος με το περιστατικό, ο Fisher ήθελε να δει αν υπήρχαν κι άλλοι που είχαν έρθει αντιμέτωποι με το ίδιο πρόβλημα και τελικά βρήκε περισσότερους από όσους περίμενε.
Μέσα σε λιγότερο από δύο χρόνια, πάνω από 9.000 άνθρωποι γράφτηκαν στην ομάδα, ομολογώντας ότι έχουν βιώσει κάτι αντίστοιχο. Μία από αυτούς δήλωσε στο inews: “Είναι αηδιαστικό το πώς αντιμετωπίζουν τους ανθρώπους. Πάγωσαν τον λογαριασμό μου χωρίς λόγο και δεν λένε το γιατί. Είχα εξοικονομήσει πάνω από 2.000 λίρες και δεν μπορώ να έχω πρόσβαση σε αυτά τα χρήματα”.
Τα δεδομένα αυτά, επιβεβαιώνει η υπηρεσία προστασίας των οικονομικών συμφερόντων των καταναλωτών του Ηνωμένου Βασιλείου, σύμφωνα με την οποία το 2020 έγιναν 1.392 καταγγελίες εναντίον της Monzo. Ο αριθμός αυτός είναι αυξημένος κατά 177% από την προηγούμενη χρονιά.
Η Monzo, ενώ αρχικά αρνήθηκε να σχολιάσει το ζήτημα, δήλωσε στη συνέχεια ότι δεν είχε την ευκαιρία να εξετάσεις τις περιπτώσεις αυτές μέχρι σήμερα και τόνισε ότι η διαδικασία γύρω από το κλείσιμο ενός λογαριασμού είναι αυστηρή και όχι αυτόματη, η οποία είναι σύμφωνη με τις ευθύνες που έχει μια τράπεζα.