StartUpper

H Google κάνει παγκόσμιο case study την Anytime της INTERAMERICAN

Παγκόσμια αναγνώριση για την Anytime που γίνεται «μάθημα» για τους digital marketers

Το Τhink With Google, το επίσημο blog της Google για τους digital marketers, αναφέρει ως πρότυπο την Anytime, τη direct ασφάλιση της INTERAMERICAN, για τη χρήση της πρωτοποριακής τεχνολογίας των Conversational Ads AdLingo, δίνοντας τη δυνατότητα στο κοινό να κάνει προσωπικό διάλογο σε online περιβάλλον.

Συγκεκριμένα στο ιστότοπο της Τhink With Google αναφέρονται τα εξής: «Η Anytime είναι το πρώτο brand στην Ελλάδα που χρησιμοποίησε την τεχνολογία του AdLingo, κάνοντας ευκολότερο το journey του χρήστη, συνομιλώντας μαζί του και αναδεικνύοντας την απλότητα της διαδικασίας ασφάλισης. Με τη συγκεκριμένη μορφή διαφήμισης, η Anytime από τον Απρίλιο του 2020 προσέγγιζε τους χρήστες στο διαδίκτυο με έναν ευχάριστο τρόπο και συνομιλούσε μαζί τους με τη μορφή ερωταποκρίσεων ή quiz, προκειμένου να πάρουν προσφορά για την ασφάλεια του αυτοκινήτου ή του σπιτιού τους.

Η Anytime πρωτοπορεί για ακόμη μια φορά και είναι δίπλα στους χρήστες με έναν ανθρώπινο, φιλικό και σύγχρονο τρόπο, προσπαθώντας να εντοπίσει τις προτιμήσεις τους και να κατανοήσει τη συμπεριφορά τους, με σκοπό να ανταποκρίνεται άμεσα και με τον καλύτερο τρόπο στις ανάγκες τους».
Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις