StartUpper

To Viber δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να ανταλλάζουν φωτογραφίες και βίντεο με επιχειρήσεις

Το Viber ανακοίνωσε νέες λειτουργίες που θα επιτρέψουν στις επιχειρήσεις να εξυπηρετούν με καλύτερο τρόπο τους πελάτες τους και θα δώσουν στους χρήστες τη δυνατότητα να συνομιλούν με εταιρείες, όπως μιλούν με τους φίλους τους.

Πλέον το Viber επιτρέπει την ανταλλαγή φωτογραφιών, βίντεο και GIFs μεταξύ πελατών και εταιρειών, με τη χρήση της κάμερας του κινητού τους. Πρόσφατα η εφαρμογή είχε δώσει τη δυνατότητα στους χρήστες να αποστέλλουν διάφορα είδη αρχείων σε επιχειρήσεις.

Με τις καινούργιες αυτές λειτουργίες, το Viber έχει μετατρέψει το σχεδιασμό των συζητήσεων σε περιβάλλον Business ώστε να μοιάζει με την τυπική συνομιλία που ο κάθε χρήστης του μπορεί να απολαύσει με την οικογένεια και τους φίλους του, προσθέτοντας κουμπιά κάμερας και γκαλερί πολυμέσων.

Οι χρήστες έχουν πλέον δύο τρόπους για να στείλουν αρχεία, βίντεο και φωτογραφίες σε επιχειρήσεις:

Από το κινητό τους: Πατώντας στο κουμπί της Γκαλερί Πολυμέσων και στη συνέχεια επιλέγοντας τα αρχεία που θέλουν να στείλουν, ή τραβώντας απευθείας ένα νέο βίντεο ή φωτογραφία, πατώντας στο κουμπί της κάμερας.
Από το Viber for Desktop: Πατώντας στο κουμπί «+» και επιλέγοντας τις φωτογραφίες, τα βίντεο ή τα αρχεία που θέλουν να στείλουν.

Η νέα λειτουργία υποστηρίζει την ανταλλαγή των περισσότερων από τα πιο δημοφιλή είδη φωτογραφιών (.jpg, .jpeg, .png, .bmp, .svg, .webp) και βίντεο (.avi, .wmv, .mov, .mp4, .3gpp, 3gpp2, .asf , .mkv, .mp2ts, .webm). Το μέγεθος των βίντεο δεν πρέπει να ξεπερνά τα 100 ΜΒ και των GIFs τα 24 ΜΒ. Επίσης, το συνολικό μέγεθος όλων των αρχείων που μπορεί ένας χρήστης να στείλει σε μια εταιρεία μέσω της εφαρμογής αυξήθηκε από τα 25 ΜΒ στα 200 ΜΒ. Όλα τα αρχεία που ανταλλάσσονται μεταξύ εταιρειών και χρηστών είναι προστατευμένα με κρυπτογράφηση in transit.

Με έμφαση την εξυπηρέτηση πελατών

Φανταστείτε ένα χρήστη που αγόρασε ένα καινούργιο τραπέζι σε ένα κατάστημα και μπορεί να λάβει υποστήριξη για το πώς να το στήσει, χωρίς να χρειάζεται να καλέσει τον υπάλληλο. Μπορεί απλά να στείλει ένα βίντεο στο κανάλι υποστήριξης μέσω Viber. Ή χρειάζεται κάποιον ειδικό να του πει πώς να σετάρει την καινούργια του τηλεόραση. Μπορεί να είναι πολύ πιο εύκολο να το κάνει μέσω μια συνομιλίας με ανταλλαγή αρχείων, από το να περιμένει τον τεχνικό να τον επισκεφτεί στο σπίτι.

Τέλος, πριν από μερικούς μήνες το Viber παρουσίασε μια ακόμη χρήσιμη για τους χρήστες λειτουργία, που τους επιτρέπει να βρίσκουν εύκολα συνομιλίες που τους είναι χρήσιμες, καρφιτσώνοντάς τις στην κορυφή της λίστας συνομιλιών. Έτσι, μπορούν να καρφιτσώσουν και μια συνομιλία με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μιας εταιρείας. Για όλες αυτές τις λειτουργίες θα χρειαστεί να κατεβάσετε την πιο πρόσφατη έκδοση του Viber.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις