H Forto “κάνει παιχνιδάκι” τις εμπορευματικές μεταφορές και σηκώνει 240 εκατ. απο την Softbank
Η γερμανική Forto ανακοίνωσε σήμερα ότι συγκέντρωσε 240 εκατομμύρια δολάρια από επενδυτές με επικεφαλής τη Softbank, με την πενταετή Startup τεχνολογίας εμπορευματικών μεταφορών να επενδύει τα νέα χρήματα στην επέκταση της πλατφόρμας της για την οργάνωση εμπορικών συναλλαγών και αποστολών μεταξύ Κίνας και Ευρώπης.
Η Startup από το Βερολίνο προσφέρει μια ενιαία πλατφόρμα για τη διαχείριση του ταξιδιού ενός εμπορευματοκιβωτίου από την προέλευση στον προορισμό – μια διαδικασία η οποία γίνεται ακόμα με αναλογικό τρόπο δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος και συνιδρυτής της Forto, Michael Wax.
“Η αποστολή ενός φορτίου από τη Σαγκάη σε μια αποθήκη στο Βερολίνο δεν θα πρέπει να είναι πιο δύσκολο από μια πληρωμή μέσω PayPal ή Stripe σήμερα”, δήλωσε ο Wax στο Reuters, συγκρίνοντας την ψηφιοποίηση της εφοδιαστικής με εκείνη των πληρωμών των καταναλωτών.
Ο επενδυτικός γύρος, με επικεφαλής το Softbank Vision Fund 2, αποτιμά τη Forto στα 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια και ανεβάζει το συνολικό ποσό της χρηματοδότησης στα 360 εκατομμύρια δολάρια.
Η Forto, μια από τις ταχέως αναπτυσσόμενες γερμανικές νεοσύστατες επιχειρήσεις logistics τριπλασίασε τα έσοδα της πέρυσι παρά το σοκ στο παγκόσμιο εμπόριο που προκλήθηκε από την πανδημία του κορωνοϊού.
Με τις αλυσίδες εφοδιασμού να πιέζονται από τη μετατόπιση των καταναλωτικών προτύπων και την απότομη οικονομική ανάκαμψη, η Forto αναφέρει ότι το σύστημα διαχείρισης εμπορευμάτων είναι το κλειδί για τους πελάτες να μεγιστοποιήσουν την ορατότητα και την ευελιξία των δικών τους αποστολών.
Η Forto έχει ένα κατάλογο πελατών 2.500 εταιρειών συμπεριλαμβανομένων των Home24, Edeka, Glenocre και ThyssenKrupp και επικεντρώνεται στην εξυπηρέτηση μεσαίων επιχειρήσεων που στέλνουν έως και 10.000 εμπορευματοκιβώτια ετησίως δια θαλάσσης.