StartUpper

Η Viewpark και η Vimodji ανακοινώνουν μια νέα συνεργασία

Η Viewpark, ένα εικονικό παγκόσμιο στούντιο με έδρα τη Νέα Υόρκη, ανακοίνωσε συνεργασία με την Yourmoods Limited, μια εταιρεία τεχνολογίας με έδρα το Λονδίνο, η οποία ανέπτυξε το Vimodji, την πρώτη διαδικτυακή πλατφόρμα με σύντομης διάρκειας βίντεο κλιπ στον κόσμο, τα οποία είναι οργανωμένα και κατηγοριοποιημένα βάση του συναισθήματος που εκφράζουν, καθιστώντας τα έτσι εύκολα προσβάσιμα από τους χρήστες του διαδικτύου, για να τα μοιραστούν με τους φίλους και συνεργάτες τους.

Το Vimodji, έχοντας δημιουργήσει μια συνεχώς ανανεούμενη βάση δεδομένων σύντομων βίντεο, είναι πλήρως ενσωματωμένη σε μεγάλες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων και δικτύων. Επίσης η πλατφόρμα έχει δοκιμαστεί στην αγορά έχοντας συνάψει βασικές συνεργασίες με brands όπως η Coca-Cola και τον OPAP, την κορυφαία εταιρεία τυχερών παιχνιδιών στην Ελλάδα και μία από τις πιο γνωστές στον κλάδο της παγκοσμίως.

Επιπλέον, η επιτυχία της Vimodji στο πιλοτικό πρόγραμμα της με το Viber, πού δοκιμάστηκε στην Ελλάδα σε 2 εκατομμύρια χρήστες, την ετοίμασε για να επεκτείνει την πλατφόρμα της στους 1 δισεκατομμύριο χρήστες Viber σε όλο τον κόσμο.

«Χτίσαμε τα θεμέλιά μας με βάση το συναίσθημα και το EI (Emotional Intelligence -Συναισθηματική Νοημοσύνη). Το σύνθημά μας είναι «Εδώ υπάρχουν όλα τα συναισθήματα που ταιριάζουν στο να μοιράζονται». Το Vimodji επιτρέπει στους χρήστες να επικοινωνούν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους, επιλέγοντας σύντομες σκηνές βίντεο που αντικατοπτρίζουν αυτό που θέλουν να πουν και να μοιραστούν. Έχουμε ήδη αποδείξει ότι τόσο οι καταναλωτές όσο και τα brands προτιμούν την πλατφόρμα μας σαν μέσο επικοινωνίας και θέλουν να την χρησιμοποιούν σε καθημερινή βάση. Είμαστε ενθουσιασμένοι που η VIEWPARK είναι μαζί μας σε αυτή την προσπάθεια να επεκτείνουμε το Vimodji παγκοσμίως», δήλωσε ο Βασίλειος Καλλίτσης, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος, της Vimodji.

«Το Vimodji δεν είναι μόνο μια εξαιρετική πλατφόρμα ανταλλαγής “emoji βίντεο”, αλλά τροφοδοτεί από την βάση δεδομένων το EI (Emotional Intelligence). Είμαστε εξοικειωμένοι με τις εταιρίες που χρησιμοποιούν την Τεχνητή Νοημοσύνη, αλλά είμαστε οι πρώτοι πού δημιουργούμε μια μηχανή πού αναγνωρίζει το συναίσθημα σε τέτοιο βάθος. Η μηχανή αναζήτησης EI μπορεί επίσης να ενσωματωθεί σε υπάρχουσες εταιρείες που επιθυμούν να επεκτείνουν περαιτέρω τη βάση των συνδρομητών τους μέσω της EI », δήλωσε η Ελευθερία Μαμιδάκη, συνιδρυτής και COO, Vimodji.

«Πρώτα υπήρχε το Giphy και τώρα το Vimodji – το πρώτο βίντεο emoji στον κόσμο με ήχο χρησιμοποιώντας τοπικό περιεχόμενο που βασίζεται στο συναίσθημα και τροφοδοτείται από τη μηχανή συναισθηματικής νοημοσύνης (EI) – αυτό είναι πραγματική καινοτομία και εξέλιξη, και είμαστε περήφανοι που το υποστηρίζουμε. Είναι ακριβώς εκεί που θέλει να είναι η VIEWPARK – στο προσκήνιο της σχέσης καλού περιεχομένου σε συνδυασμό με την αποκλειστική τεχνολογία. Στο στάδιο αυτό ψάχνουμε για φορείς χρηματοδότησης μέσα από ένα series A γύρο ανεύρεσης κεφαλαίων, για να μας βοηθήσουνε να οδηγήσουμε το Vimodji στη κορυφή», δήλωσε η Krysanne Katsoolis, CEO, VIEWPARK.

Το παγκόσμιο μέγεθος της αγοράς ψηφιακής διαφήμισης βίντεο εκτιμήθηκε σε 19,7 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ το 2019 και αναμένεται να αυξηθεί με σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) 41,1% από το 2020 έως το 2027, σύμφωνα με την Grand View Research Report. Το Facebook απέκτησε την Giphy σε συμφωνία αξίας 400 εκατομμυρίων δολαρίων το καλοκαίρι του 2020, η SiriusXM απέκτησε την Pandora για 3,5 δισεκατομμύρια δολάρια και η Snapchat αγόρασε το Bitmoji για 100 εκατομμύρια δολάρια.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις