Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Rocket: Ποιος είναι ο νέος παίκτης που έρχεται να “ταράξει” τα νερά του ελληνικού delivery

Το όνομα της εταιρείας Rocket Delivery είναι ένα όνομα που έχει αρχίσει να γίνεται αναγνωρίσιμο στην Ελληνική αγορά του φαγητού και της διανομής, καθώς η εταιρεία είναι από χθες και επίσημα ενεργή στο χώρο, μετά από μόνο λίγους μήνες παρουσίας της στη χώρα μέσω σύστασης θυγατρικής στην Αθήνα.

Η εταιρία Rocket ιδρύθηκε στην Ουκρανία το 2018 και δραστηριοποιείται όχι μόνο στην διανομή φαγητού αλλά και στην παράδοση ειδών σούπερ μάρκετ. Στα πρώτα της βήματα, η εταιρεία είχε δυσκολευτεί να βρει επενδυτές, επειδή ξεκίνησε την λειτουργία της, περίπου την ίδια στιγμή με την Glovo και το Uber Eats. Οι επενδυτές είχαν δηλώσει ότι δεν υπήρχε θέση στην Ουκρανία για άλλη μια επιχείρηση delivery.

Η Rocket ωστόσο κατάφερε και συγκέντρωσε χρήματα από τον ιδιώτη επενδυτή Ίγκορ Ρότσλιν, ο οποίος τώρα κατέχει το 86% των μετοχών της εταιρείας. Για την πιο γρήγορη κάλυψη των αναγκών του κοινού στην Ουκρανία, η εταιρεία στα πρώτα της βήματα εφάρμοσε την πολιτική των «Dark Kitchens» ή αλλιώς της «εικονικής κουζίνας», υπηρεσιών δηλαδή που αφιερώνονται μόνο στην διανομή φαγητού. Σήμερα η Rocket έχει κατακτήσει τη δεύτερη θέση στην Ουκρανία ανάμεσα στις πιο δημοφιλείς εταιρείες διανομής φαγητού.

Από τότε έχει καταφέρει σε λίγα μόνο χρόνια και παρά τις αντίξοες συνθήκες της πανδημίας να επεκταθεί ήδη σε 3 χώρες, στην Ουκρανία, την Ολλανδία και την Κύπρο ενώ μαζί με την Αθήνα ξεκινάνε οι διαδικασίες λειτουργίας της εταιρίας και στη Γαλλία.

Ο Ουκρανός ιδρυτής της εταιρίας, Αλεξέι Γιουκίμτσουκ, έχει δηλώσει στα Ουκρανικά μέσα μαζικής ενημέρωσης ότι αρχικός στόχος της εταιρίας είναι να εξαπλωθεί σε 10 χώρες και να καταλάβει το 15% της εκάστοτε αγοράς συναγωνιζόμενη τις ήδη μεγάλες εταιρίες στο χώρο.

Για την επίτευξη αυτών των στόχων η εταιρία Rocket έχει περάσει από διάφορα στάδια στο σύντομο διάστημα της ύπαρξής της. Έχει προβεί σε αλλαγή ονομασίας, δηλαδή σε αγγλοποίηση του Ουκρανικού Raketa σε Rocket,  στην υιοθέτηση του νομίσματος του ευρώ και σαφώς στην προσαρμογή της στις νομοθεσίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Στον Ελληνικό χώρο, τον οποίο μετά από έρευνα αγοράς η εταιρία χαρακτήρισε ως «ευκαιρία», εισέρχεται μέσω της θυγατρικής της «Ρόκετ Ντελίβερι Μονοπρόσωπη ΙΚΕ» μόλις δύο μήνες πριν και εδρεύει στα βόρεια προάστια των Αθηνών με τον Νίκο Χατζηδάκη, τον πρώην επικεφαλής της Lime Greece, να ηγείται του εγχειρήματος αυτού.

Σύμφωνα με την Διευθύντρια Μάρκετινγκ της Rocket Κλημεντίνη Τζόλι, τα πρώτα βήματα της εταιρίας θα γίνουν στα βόρεια προάστια με την περιοχή του Χαλανδρίου να έχει επιλεχθεί για την μεγάλη αγορά φαγητού και εστίασης που διαθέτει ενώ κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού θα επεκταθεί προς το κέντρο της Αθήνας πιλοτικά.

Η Rocket εφαρμόζει ένα συγκεκριμένο μοντέλο λειτουργίας το οποίο δεν περιορίζεται μόνο στην εφαρμογή που υπάρχει διαθέσιμη για στα smartphones αλλά και στην παροχή δικόν της διανομέων.

Στις παροχές της εταιρείας συμπεριλαμβάνονται δωρεάν παραδόσεις εντός 45 λεπτών, πληρωμές με κάρτες, και μετρητά, ενώ δεν υπάρχει ελάχιστο όριο παραγγελιών. Έμφαση δίνεται και σε «πράσινες πολιτικές» με στόχο τη μείωση των εκπομπών άνθρακα χρησιμοποιώντας ανακυκλώσιμα υλικά όπου είναι δυνατόν ενώ στα άμεσα μελλοντικά σχέδια της εταιρίας είναι η επέκταση των δραστηριοτήτων της σε χώρες όπως η Πορτογαλία, η Φινλανδία και το Ισραήλ.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις