Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Ξεπέρασαν το 60% οι πωλήσεις από online super market στην Ελλάδα

Παράλληλα, οι πλατφόρμες που εξυπηρετούν τις υπηρεσίες ντελίβερι των σούπερ μάρκετ αποτελούν το 87% της online αγοράς.

Ο κλάδος των Online Super Market συνεχίζει την εντυπωσιακή ανάπτυξη του με το τρίτο τρίμηνο του 2021 να χαρακτηρίζεται από την σημαντική αύξηση της τάξεως του 60% στην αξία των πωλήσεων συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίτο τρίμηνο του 2020, σύμφωνα με το report που δημοσίευσε η Convert Group. Στις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (ευρώ) online αγορών τους μήνες Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο, αναδεικνύονται οι εξής: +108% σε προϊόντα για κατοικίδια, +70% σε προϊόντα αρτοποιίας, +69% σε καλλυντικά και είδη περιποίησης, +65% σε ποτά και αναψυκτικά, +61% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού, +58% σε φρέσκα τρόφιμα, +57% σε συσκευασμένα τρόφιμα, +57% σε κατεψυγμένα τρόφιμα, +47% σε προϊόντα περιποίησης και τρόφιμα για βρέφη και παιδιά.

Τα στοιχεία αυτά και πολλά ακόμη πολύτιμα ευρήματα για τα ελληνικά online super markets περιλαμβάνονται στο τριμηνιαίο report που δημοσίευσε σήμερα η Convert Group, η ηγέτιδα εταιρεία στον τομέα των data & analytics για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο Καταναλωτικών Αγαθών και Φαρμάκων, μέσω της πλατφόρμας της eRetail Audit. Η εν λόγω πλατφόρμα δημιουργεί αξία παγκοσμίως σε εκατοντάδες λιανέμπορους και προμηθευτές επιτρέποντας τους την καθημερινή πρόσβαση σε εμπορικά, marketing και τεχνολογικά δεδομένα που διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στη στρατηγική τους στο ψηφιακό ράφι. Στο δείγμα του eRetail Audit περιλαμβάνονται συνολικά 7 από τους 9 βασικούς παίκτες, και όλες οι πλατφόρμες delivery που συνεργάζονται με τα online super market αντιπροσωπεύοντας το 87% της αγοράς.

Κατά το τρίτο τρίμηνο της χρονιάς, ο μέσος καταναλωτής αγόρασε 36,4 προϊόντα σε κάθε παραγγελία του, ξοδεύοντας 76,30 ευρώ (με το ΦΠΑ). To ένα τρίτο από αυτά τα προϊόντα ανήκει στην κατηγορία των Φρέσκων Τροφίμων, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως οι καταναλωτές αγόρασαν κατά μέσο όρο 1 επιπλέον προϊόν από την κατηγορία ποτών και αναψυκτικών, σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς. Όσον αφορά τον δείκτη μετατροπής επισκέπτη σε πελάτη, παρατηρείται μείωση 0,3 ποσοστιαίων μονάδων το τρίτο τρίμηνο του 2021 συγκριτικά με το δεύτερο τρίμηνο, πέφτοντας στο 3,7%.

Στα marketing κανάλια το 41% της αξίας των πωλήσεων προήλθαν από direct επισκέψεις, οι οποίες συνεχίζουν να γνωρίζουν ανάπτυξη και σε αυτό το τρίμηνο, με αύξηση 9 ποσοστιαίων μονάδων συγκριτικά με το τρίτο τρίμηνο του 2020. Πλέον η προτίμηση των καταναλωτών να επισκέπτονται απευθείας την ηλεκτρονική διεύθυνση των λιανεμπόρων της επιλογής τους είναι ξεκάθαρη, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας.

Αναφορικά με τις συσκευές που προτιμούν οι καταναλωτές ως μέσο για την πραγματοποίηση των παραγγελιών τους, τα laptops και desktops μειώθηκαν κατά 4 ποσοστιαίες μονάδες (59%) πιθανόν γιατί μειώθηκε και το work from home το οποίο είχε αυξήσει κατά πολύ τις παραγγελίες από τις συγκεκριμένες συσκευές. Η Δευτέρα συνεχίζει να διατηρεί τον τίτλο της πιο δημοφιλούς ημέρας για την διεξαγωγή των παραγγελιών, με τις πρωινές ώρες (11:00-12:00) να συγκεντρώνουν τις περισσότερες αγορές στο online κανάλι.

Το τριμηνιαίο report της Convert Group για τον κλάδο του Online Super Μarket διατίθεται εδώ.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις