StartUpper

Το δικό της metaverse στο Roblox λανσάρει η Nike

Στην Nikeland, όπως αποκαλείται το metaverse της γνωστής εταιρείας αθλητικού ρουχισμού, οι παίκτες μπορούν να συμμετάσχουν δωρεάν σε αθλητικούς αγώνες ενώ οι χαρακτήρες του παιχνιδιού μπορούν να δοκιμάζουν ρούχα που διατίθενται προς πώληση στον πραγματικό κόσμο.

Σε «πεδίο δόξης λαμπρό» για τις επιχειρήσεις εξελίσσεται το metaverse, καθώς ολοένα και περισσότερες από τις μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες στρέφονται προς το μετασύμπαν, προκειμένου να βρεθούν «ένα βήμα μπροστά» από τον ανταγωνισμό στη μετά-covid εποχή. Η Facebook (νυν Meta) έκανε την αρχή, στηρίζοντας το νέο της brand στην καινοτόμα τεχνολογία, ενώ στο ίδιο μοτίβο κινείται και η Microsoft μέσω του Xbox και του Teams.

Φυσικά, τα δυνητικά οφέλη του metaverse δεν αφορούν μόνο τους κολοσσούς της τεχνολογίας. Πρόσφατα η Nike λάνσαρε τον δικό της εικονικό κόσμο, ο οποίος αναπτύχθηκε με βάση την διαδικτυακή πλατφόρμα βιντεοπαιχνιδιών, Roblox. Στην Nikeland, όπως αποκαλείται το metaverse της γνωστής εταιρείας αθλητικού ρουχισμού, οι παίκτες μπορούν να συμμετάσχουν δωρεάν σε αθλητικούς αγώνες ενώ οι χαρακτήρες του παιχνιδιού μπορούν να δοκιμάζουν ρούχα που διατίθενται προς πώληση στον πραγματικό κόσμο. Η Nike είναι ένα από τα πρώτα μεγάλα brand στην παγκόσμια βιομηχανία ένδυσης και υπόδησης που επενδύει στο metaverse, ακολουθώντας το παράδειγμα που έθεσε ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ λίγο καιρό νωρίτερα.

Αναλυτικότερα, η Nikeland προσφέρει μια διαδραστική virtual εμπειρία σε 3D, όπου οι συμμετέχοντες μπορούν να λάβουν μέρος σε αθλητικές δραστηριότητες όπως η κολύμβηση, ο στίβος, το παρκούρ και πολλά άλλα. «Τα κτήρια και οι περιβάλλοντες χώροι της Nikeland έχουν σχεδιαστεί με πρότυπο τα πραγματικά κεντρικά γραφεία της εταιρείας, γύρω από τα οποία τα μέλη της κοινότητας του Roblox μπορούν να συναγωνιστούν σε μια μεγάλη γκάμα mini-game. Όραμα της Nike είναι καταστήσει τον αθλητισμό και το gaming τρόπο ζωής» αναφέρει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της.

Για να παίξουν στην πλατφόρμα, οι χρήστες θα μπορούν να χρησιμοποιούν ειδικά accelerometer μέσω smartphone, ώστε να καταγράφουν τις κινήσεις του σώματός τους και να ελέγχουν τους ψηφιακούς τους χαρακτήρες, στα πρότυπα του Wii της Nintendo.

Βασικό κομμάτι της στρατηγικής για τη Nikeland, είναι η προσφορά ψηφιακών προιόντων ρουχισμού, τα οποία φορούν τα άβαταρ των χρηστών. Οι παίκτες θα μπορούν να λαμβάνουν αυτά τα αντικείμενα ως ανταμοιβή για τη συμμετοχή τους στις αθλητικές δραστηριότητες. Απώτερος στόχος της Nike είναι να ενώσει τον ψηφιακό με τον πραγματικό κόσμο, απευθυνόμενη παράλληλα σε ένα τεχνολογικά καλά καταρτισμένο νεανικό κοινό.

Διαβάστε επίσης

Οι gaming Startups «στην αιχμή του δόρατος» για την υλοποίηση του metaverse

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις