Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Ο ΟΑΕΔ εισάγει chatbot με Al για τους πολίτες

Ο νέος ψηφιακός βοηθός θα εξυπηρετεί τους πολίτες που μπορούν να στέλνουν τις απορίες τους και να λαμβάνουν αυτόματες απαντήσεις.

Σε λειτουργία τέθηκε επίσημα σήμερα ο νέος Αυτόματος Ψηφιακός Βοηθός (chatbot) του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ), στο πλαίσιο της ψηφιακής μετάβασης και της συνεχούς ανάπτυξης αμεσότερων, ποιοτικών και σύγχρονων υπηρεσιών για την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση και ενημέρωση των πολιτών.

Ο Αυτόματος Ψηφιακός Βοηθός (chatbot) λειτουργεί ως «έξυπνη εφαρμογή» που μπορεί να παρέχει απαντήσεις για θέματα απασχόλησης, εργασίας, κατάρτισης, παροχών και επιδομάτων και γενικά αρμοδιότητας του ΟΑΕΔ καθημερινά και τα σαββατοκύριακα σε 24ωρη βάση (24/7), με την ενσωμάτωση τεχνολογιών αιχμής και τεχνητής νοημοσύνης.

Η χρήση του είναι απλή, γρήγορη και δυναμική, προσφέροντας μια εναλλακτική επιλογή για εκατομμύρια πολίτες. Οι επισκέπτες της ιστοσελίδας του οργανισμού που θα κάνουν χρήση του chatbot, μπορούν να υποβάλλουν γραπτά ερωτήματα (με ελεύθερο κείμενο) και το σύστημα αυτοματοποιημένα αναζητάει απαντήσεις από τις βάσεις δεδομένων και τους παρέχεται αυτοματοποιημένη απάντηση μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα, βασισμένη σε στοιχεία, δεδομένα και πληροφορίες, ενώ έχει την δυνατότητα να προσθέτει σχετικές αναφορές με links για περισσότερες πληροφορίες, όπου είναι διαθέσιμες.

Ο νέος Ψηφιακός Βοηθός θα απαντάει τόσο σε εγγεγραμμένους του ΟΑΕΔ για εξειδικευμένα θέματα όσο και σε πολίτες που ενδιαφέρονται να ενημερωθούν για ανακοινώσεις, προγράμματα και άλλα θέματα αρμοδιότητας του οργανισμού.

Με τη δύναμη της τεχνητής νοημοσύνης

Το νέο ψηφιακό εργαλείο υποστήριξης της επικοινωνίας των πολιτών με τον ΟΑΕΔ έχει στηριχθεί στην Τεχνητή Νοημοσύνη, βασίζεται σε σύγχρονους αλγόριθμους μηχανικής εκμάθησης (machine learning) και επεξεργασίας γραπτής φυσικής γλώσσας (natural language processing).

Όπως επισημαίνεται στην σχετική ανακοίνωση της διοίκησης του οργανισμού, πρόκειται για σύστημα αυτοματοποιημένων ερωτοαπαντήσεων με ευφυές πρόγραμμα ψηφιακού διαλόγου, το οποίο μπορεί να αλληλοεπιδρά με το χρήστη, καταλαβαίνοντας τις ερωτήσεις.

Έτσι, έχει την δυνατότητα να απαντάει σε ερωτήσεις που τίθενται (ακόμα και σε σχόλια σε γραπτή φυσική γλώσσα) των πολιτών, προωθώντας τη διαδραστική και άμεση επικοινωνία με τον ΟΑΕΔ. Σύμφωνα με πληροφορίες, για λόγους Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων το σύστημα δεν ζητάει στοιχεία ταυτοποίησης ή άλλα προσωπικά στοιχεία από τους χρήστες.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις