Workathlon: Ξεκίνησε εκστρατεία crowdinvesting στην πλατφόρμα του Seedblink
Έχοντας ως αποστολή να δημιουργήσει τα καλύτερα εργαλεία για την εύρεση προσωπικού στη φιλοξενία παγκοσμίως, η εταιρεία στοχεύει να "σηκώσει" 200.000 από ιδιώτες επενδυτές στην πλατφόρμα.
Εκστρατεία χρηματοδότησης στην crowdinvesting πλατφόρμα του Seedblink ξεκίνησε, χθες Τετάρτη, η Workathlon. Η ελληνική διαδικτυακή πλατφόρμα εύρεσης εργασίας αποκλειστικά για τον κλάδο του τουρισμού και της εστίασης, μέσω του εν λόγω μοντέλου χρηματοδότησης, στοχεύει στην επιτάχυνση της ανάπτυξής της, έχοντας παράλληλα το βλέμμα στις διεθνείς αγορές, και συγκεκριμένα στις χώρες της Ανατολικής Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής.
Έχοντας ως αποστολή να δημιουργήσει τα καλύτερα εργαλεία για την εύρεση προσωπικού στη φιλοξενία παγκοσμίως και με την ύπαρξη επιπλέον επενδυτών που ανεβάζουν το τελικό συνολικό ποσό αυτού του κύκλου στα 500.000 ευρώ, η εταιρεία στοχεύει σε 200.000 ευρώ στο SeedBlink από ιδιώτες επενδυτές, με ελάχιστη επένδυση τα 2.500 ευρώ. Ο νέος κύκλος χρηματοδότησης θα επιτρέψει στη Workathlon να συνεχίσει τη φιλοδοξία της να γίνει ο ηγέτης στην αγορά και να τροφοδοτήσει την ανάπτυξη σε προϊόντα, τεχνολογία και μάρκετινγκ σε ένα πιο άμεσο μέλλον.
Η Workathlon είναι μια εταιρεία που υποστηρίζεται από την Techstars από το 2020 και ιδρύθηκε στα τέλη του 2017 από την Κατερίνα Σαντίκου, μια έμπειρη ξενοδόχο δεύτερης γενιάς, που έχει εργαστεί και ζήσει στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο πριν ιδρύσει τη Workathlon στην Ελλάδα.
Η διευθύνουσα σύμβουλος και ιδρύτρια της Workathlon, σχολίασε: “Πιστεύω ότι τίποτα δε μας εμποδίζει απ’το να γίνουμε ο ηγέτης στην Στελέχωση της Φιλοξενίας στην Ευρώπη. Δίνουμε τη δυνατότητα σε περισσότερους ανθρώπους να συνδεθούν με τους υπαλλήλους του τουρισμού, σε μια αγορά που αυτή τη στιγμή έχει γονατίσει εξαιτίας της δραματικής έλλειψης ταλέντου και εν μέσω της ‘Μεγάλης Παραίτησης’ που επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό τον κλάδο. Φέρνουμε στους υποψηφίους και τους εργαζόμενους τις καλύτερες ευκαιρίες, προσφέρουμε απρόσκοπτη πρόσβαση σε περιεχόμενο και ανάπτυξη, και ως συνέπεια αυτού του μοναδικού προϊόντος, βλέπουμε τα έσοδά μας να εκτοξεύονται στα ύψη”.
Με έδρα το Λονδίνο και γραφεία στην Αθήνα και σύντομα στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, η νέα εταιρεία έχει μια αυξανόμενη κοινότητα στην Ευρώπη, η οποία προβλέπεται να αυξηθεί σε 200.000 υποψηφίους μέχρι το τέλος του 2022.
“Αλλά αυτή είναι μόνο η αρχή”, συνέχισε η κα Σαντίκου. “Οι επόμενοι 12 μήνες θα φέρουν περισσότερα προϊόντα προσλήψεων, κορυφαία στην αγορά. Η επόμενη εστίασή μας θα είναι η ανάπτυξη της βάσης χρηστών μας. Ξεκινάμε από γερά θεμέλια, έχουμε ήδη αυξήσει τη βάση χρηστών μας κατά 60% ετησίως σε περισσότερα από 60.000 άτομα, με πάνω από 400 εργοδότες μέχρι σήμερα. Τώρα, θέλουμε να επιταχύνουμε τα πράγματα, με επιθετικά σχέδια ανάπτυξης σε όλες τις αγορές μας”.
Με το όραμά τους για μεγαλύτερη εργασιακή ενδυνάμωση και ανάπτυξη, η Workathlon σχεδιάζει τώρα να επεκτείνει τη βάση των πελατών της με λανσαρίσματα στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, τη Ρουμανία και την Κροατία το επόμενο έτος, πριν τον επόμενο επενδυτικό γύρο το 4ο τρίμηνο του 2022, στο οποίο αναμένεται να λάβει αποτίμηση η εταιρεία σε πάνω από 12 εκατ. ευρώ.
Η Ανατολική Ευρώπη θα είναι καταλύτης στην ανάπτυξή μας, με ισχυρό εργατικό δυναμικό και αναπτυσσόμενη τουριστική αγορά. Και παρόλο που τη στιγμή που μιλάμε η φιλοξενία στην Ευρώπη δέχεται ένα πλήγμα για τους χειμερινούς μήνες, το καλοκαίρι του 2022 αναμένεται να σπάσει ρεκόρ κρατήσεων, καθώς ο κόσμος είναι ανυπόμονος να πάει διακοπές. Ήδη, το εκτιμώμενο μικτό λειτουργικό κέρδος του Ντουμπάι ανά διαθέσιμο δωμάτιο για τον Οκτώβριο του 2021 ανήλθε στο 159% συγκριτικά με αυτό του 2019, μια ισχυρή ένδειξη για το επόμενο έτος.
Για να προωθήσει περαιτέρω τις προοπτικές ανάπτυξης, η εταιρεία θα λανσάρει επίσης σύντομα μια σειρά νέων προϊόντων στους πελάτες, συμπεριλαμβανομένων περισσότερων διαδικτυακών ημερών καριέρας που θα πραγματοποιηθούν, δίνοντας τη δυνατότητα στους εργοδότες να συνδεθούν και να βρουν ταλέντα εύκολα και να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν την αυτοματοποιημένα συστήματα της.
Επιπλέον, η εταιρεία που βρίσκεται στο σταυροδρόμι της HR Tech και της EdTech αναπτύσσει μια αγορά για ακαδημαϊκό περιεχόμενο που θα είναι άμεσα διαθέσιμο. Αυτό θα ξεκινήσει τον Μάρτιο με πλήρη κυκλοφορία το τρίτο τρίμηνο του 2022.
Υποστηριζόμενη από εξέχοντες επενδυτές, συμπεριλαμβανομένων μεταξύ άλλων τη Techstars, το Founders Bridge και από διάσημους επενδυτές Αγγέλων στην Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή, η αγορά προσλήψεων στη φιλοξενία ετοιμάζεται να αξιοποιήσει πλήρως την επιρροή του δικτύου της.