Το TikTok κάνει το καλύτερο tracking στα προσωπικά δεδομένα

Σε σύγκριση με τα υπόλοιπα social media, το TikTok χαρτογραφεί καλύτερα από όλους τα δεδομένα των χρηστών online.

Οι ανιχνευτές επιτρέπουν στις διαφημιστικές υπηρεσίες να ακολουθούν τους χρήστες στο web για να μαθαίνουν τις συνήθειες περιήγησής τους. Σύμφωνα με τα πρόσφατα ευρήματα της ομάδας Atlas VPN, το YouTube και το TikTok έχουν τους περισσότερους ανιχνευτές μεταξύ των εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης. Επιπλέον, οι εφαρμογές που ανήκουν στις κατηγορίες περιοδικών, ειδήσεων και αθλητικών τείνουν να έχουν τους περισσότερους first και third-party trackers. Η εφαρμογή του YouTube για παράδειγμα έχει συνολικά 14 trackers, 10 επαφές πρώτου μέρους και 4 επαφές τρίτου μέρους. Από την άλλη πλευρά, οι trackers της εφαρμογής TikTok κρίνονται πιο ανησυχητικοί, καθώς 13 από τους 14 είναι επαφές δικτύου τρίτων.

Το Twitter και το Telegram έχουν το καθένα 9 trackers στις εφαρμογές τους για iOS. Ωστόσο, και οι 9 επαφές στο Telegram οδηγούν σε τομείς τρίτων, ενώ η εφαρμογή Twitter παρακολουθεί χρήστες με 6 επαφές τρίτων και 3 επαφές πρώτου μέρους. Κατά μέσο όρο, οι εφαρμογές των μέσων κοινωνικής δικτύωσης διαθέτουν 6 ανιχνευτές, εκ των οποίων οι 4 είναι τρίτων και οι 2 είναι επαφές πρώτου μέρους. Η μη σύνδεση στις υπηρεσίες της εφαρμογής συνέβαλε σε λιγότερους trackers στις εφαρμογές κοινωνικών μέσων.

Εφαρμογές περιοδικών και ειδήσεων γεμάτες με ανιχνευτές

Ακόμη και με ελάχιστη χρήση εφαρμογών, οι χρήστες έρχονται αντιμέτωποι με πλήθος trackers τρίτων που συλλέγουν προσωπικά δεδομένα χωρίς την άδεια των καταναλωτών. Οι εφαρμογές περιοδικών συγκέντρωσαν κατά μέσο όρο 28 trackers, εκ των οποίων οι 26 ανήκουν σε επαφές δικτύων τρίτων. Η εφαρμογή Wall Street Journal έκανε συνολικά 48 trackers, τα περισσότερα από κάθε άλλη εφαρμογή περιοδικού. Οι εφαρμογές ειδήσεων είχαν κατά μέσο όρο 23 trackers, εκ των οποίων τα 21 οδηγούν σε επαφές δικτύου τρίτων. Η εφαρμογή CNN ακολούθως παρακολουθεί τους αναγνώστες της με 34 συνολικά trackers. Οι εφαρμογές Washington Post και NBC News δεν απέχουν πολύ, με 31 και 26 επαφές η καθεμία.

Ακολουθούν οι αθλητικές εφαρμογές, οι οποίες συγκέντρωσαν κατά μέσο όρο 22 trackers, εκ των οποίων οι 18 συλλέγουν πληροφορίες για επαφές τρίτων. Η εφαρμογή ESPN έχει 35 trackers για τρίτους και 42 συνολικά. Οι εφαρμογές μουσικής συγκέντρωσαν κατά μέσο όρο 21 ανιχνευτές, εκ των οποίων οι 17 ανήκουν σε επαφές δικτύου τρίτων. Η iHeart: Radio app έκανε 56 επαφές, με τις 51 να αφορούν δίκτυα τρίτων, οι οποίες είναι οι περισσότερες μεταξύ όλων των εφαρμογών που αναλύθηκαν στην έρευνα.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις