Το Spotify αποκτά δύο στούντιο podcast σε μια σειρά από εξαγορές

Η streaming πλατφόρμα κάνει κινήσεις για να γίνει ένα εξίσου ισχυρό διαφημιστικό εργαλείο, κοντράροντας το YouTube στα Ads στο πεδίο του audio marketing.

Το Spotify έχει εξαπολύσει περισσότερες εξαγορές podcast αφού ανακοίνωσε ότι αποκτά τόσο την Chartable όσο και την Podsights. Πρόκειται για δύο από τις πιο γνωστές εταιρείες μάρκετινγκ podcast και διαφημίσεων. Το ποσό της συμφωνίας δεν έχει ακόμη γνωστοποιηθεί, αλλά αφορά την πρώτη μεγάλη εξαγορά που πραγματοποιεί η εταιρεία φέτος σε μια μακρά σειρά από αγορές ήχου.

Τόσο η Podsights όσο και η Chartable επιτρέπουν στους podcasters και τα δίκτυα να συμπεριλάβουν tags-ετικέτες στις εκπομπές τους, οι οποίες χρησιμοποιούνται για να δουν ποιος τις άκουσε, αν παρακολούθησε μια διαφήμιση και αν προέβη σε αγοραστικές ενέργειες μετά την ακρόαση της. Το Spotify σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει την τεχνολογία της Podsights εκτός του podcasting για να τη φέρει σε όλο το εύρος της πλατφόρμας Spotify, συμπεριλαμβανομένων των διαφημίσεων ήχου (audio ads) μέσα στη μουσική, των διαφημίσεων βίντεο και των διαφημίσεων που εμφανίζονται στην οθόνη των χρηστών (display ads). Η εξαγορά της Chartable φαίνεται να απευθύνεται περισσότερο στους ίδιους τους podcasters παρά στους διαφημιστές, ιδίως λόγω της τεχνολογίας της όπως το SmartLinks.

Αυτή η συμφωνία είναι ιδιαίτερα κρίσιμη για την εταιρεία, καθώς προσπαθεί να καταστήσει τη διαφημιστική της πλατφόρμα την καλύτερη και ισχυρότερη στον τομέα του ήχου. Αν θέλει όλοι να αγοράζουν διαφημίσεις μέσω της αγοράς της, τότε χρειάζεται μια τεχνολογία για να καταλάβει καλύτερα ποιος ακούει αυτές τις διαφημίσεις και τι κάνουν αφού τις ακούσουν. Ταυτόχρονα, οι αναλύσεις μάρκετινγκ είναι ζωτικής σημασίας για τους δημιουργούς podcast που θέλουν να διασφαλίσουν ότι ξοδεύουν σωστά τα budgets τους. Η εν λόγω συμφωνία βοηθά τόσο τους δημιουργούς όσο και τους διαφημιστές, δύο ομάδες που το Spotify χρειάζεται και θέλει να “φλερτάρει” περαιτέρω, εντάσσοντας πλήρως στην streaming πλατφόρμα της.

Το Spotify έχει επιδοθεί σε ένα “όργιο” εξαγορών podcasting τα τελευταία χρόνια, που εκτείνεται σε AdTech, audiobooks και κορυφαία δημιουργικά ταλέντα. Πέρσι, η εταιρεία απέκτησε τις Whooshkaa, Podz, Findaway και Locker Room για να προσφέρει και να προωθήσει περισσότερο audio περιεχόμενο, το οποίο ακολούθησε την αγορά της μεγάλης πλατφόρμας διαφημίσεων podcast Megaphone στα τέλη του 2020. Παράλληλα, το Spotify έχει μαζέψει σημαντικά ονόματα και εκπομπές για να προβάλλει διαφημίσεις, όπως το podcast του Joe Rogan, το οποίο απασχόλησε τελευταία μετά την συζήτηση που άνοιξε για την αντί-εμβολιαστική παραπληροφόρηση, καθώς και τα Gimlet, Parcast και The Ringer.

Διαβάστε επίσης:

Η κόντρα του Neil Young με το Spotify μεταφέρεται στις μεγάλες τράπεζες

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις