Νέα πλατφόρμα συνδέει τον καταναλωτή με τις βιώσιμες επιχειρήσεις στην Ελλάδα

Τι εμποδίζει τον Έλληνα καταναλωτή από το να κάνει μια ηθική επιλογή στις αγορές του και πως αυτό μπορεί να αλλάξει συνδέοντας τον χρήστη με έναν οδηγό πόλης για τις επιχειρήσεις που στηρίζουν τη βιώσιμη κατανάλωση.

Αν σκεφτεί κανείς πόση δύναμη έχει στα χέρια του, θα καταλάβει ότι κάθε μέρα μπορεί να κάνει τη διαφορά, επιλέγοντας να καταναλώσει προϊόντα που συμβάλλουν σε έναν πιο ηθικό, πιο δίκαιο, πιο βιώσιμο κόσμο.

Αυτή είναι η κινητήριος δύναμη του project Ten Μillion Ηands, που δημιουργήθηκε από το Impact Hub Athens με την υποστήριξη του Helidoni Foundation, με σκοπό να λειτουργήσει ως η κύρια πλατφόρμα σύνδεσης και ενημέρωσης για τη βιώσιμη/ηθική κατανάλωση στην Ελλάδα.

Τα τελευταία χρόνια ένα ολοένα και μεγαλύτερο μέρος του καταναλωτικού κοινού εκφράζει έντονα την επιθυμία να στραφεί προς την υιοθέτηση μιας περιβαλλοντικά ευαισθητοποιημένης καθημερινότητας. Η ανησυχία που επιφέρει η κατάσταση που επικρατεί στον πλανήτη, λόγω της υπέρ-εκμετάλλευσης των φυσικών πόρων, των κοινωνικών ανισοτήτων και της απώλειας της βιοποικιλότητας, έχει δημιουργήσει μία τεράστια κοινωνική ανάγκη για ουσιώδη και προσβάσιμη ενημέρωση, κάτι που για πολλούς ανθρώπους στη χώρα μας εκλείπει.

Σε αυτή την ανάγκη έρχεται να απαντήσει η ομάδα του Impact Hub, μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας που αναπτύσσεται σε τέσσερις διαφορετικούς άξονες: μέσω ενός ντοκιμαντέρ, παρουσιάζοντας τα αποτελέσματα μιας μεγάλης ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας, προσφέροντας έναν οδηγό πόλης για τις επιχειρήσεις που στηρίζουν τη βιώσιμη κατανάλωση και με tips για το πώς μπορούν οι καταναλωτές να την εφαρμόσουν στην καθημερινότητά τους.

Στο ντοκιμαντέρ, μία δραστήρια ομάδα ανθρώπων περιγράφει τους τρόπους με τους οποίους εφαρμόζουν τη βιωσιμότητα στην καθημερινότητά τους, ο καθένας σε διαφορετικό τομέα και με διαφορετικό τρόπο.

“Είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε να αλλάξεις τις καταναλωτικές σου συνήθειες και τον τρόπο που χρησιμοποιείς την καταναλωτική σου δύναμη. Είμαστε αισιόδοξοι. Είμαστε ρεαλιστές. Είμαστε δέκα εκατομμύρια χέρια, έτοιμα να φροντίσουν τον κόσμο” είναι το κεντρικό μήνυμα.

Η ειδικά σχεδιασμένη έρευνα παρουσιάζει στοιχεία για το τι πραγματικά εμποδίζει τον Έλληνα καταναλωτή από το να επιλέξει και να εφαρμόσει έναν πιο βιώσιμο τρόπο ζωής. Ενώ, τόσο η λίστα -που διαρκώς εμπλουτίζεται- με νέες βιώσιμες επιχειρήσεις, όσο και οι συμβουλές για την καθημερινή κατανάλωση, βοηθούν τους καταναλωτές που επιθυμούν να κάνουν τη μετάβαση.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις