Παραγωγή του Apple TV+ έγραψε ιστορία στο streaming σαρώνοντας τα Όσκαρ

Η ταινία CODA έκανε την αρχή ανατρέποντας το παιχνίδι και αμφισβητώντας τους ισχυρισμούς για το πόσο καλή μπορεί να είναι μια ταινία streaming πλατφόρμας.

Το CODA έγινε η πρώτη παραγωγή streaming υπηρεσίας που κέρδισε το βραβείο Καλύτερης Ταινίας στα Όσκαρ. Το γεγονός αυτό αποτελεί ένδειξη της αυξανόμενης κυριαρχίας των streamers όπως η Apple, το Netflix και η Amazon στην πιο σημαντική τελετή απονομής βραβείων του Χόλιγουντ. Η ταινία Apple TV Plus παρακολουθεί τους αγώνες της Ruby Rossi (Emilia Jones), του μοναδικού μέλους μιας οικογένειας κωφών που ακούει, καθώς προσπαθεί να εξερευνήσει μια ζωή μακριά από την οικογένειά της. Η Apple απέκτησε τα δικαιώματα της CODA έναντι 25 εκατ. δολαρίων σε έναν “πόλεμο προσφορών” μετά την πρεμιέρα της στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Sundance πέρυσι.

Εκτός από το βραβείο Καλύτερης Ταινίας, ο Troy Kotsur του CODA κέρδισε το βραβείο Καλύτερου Β’ Ανδρικού Ρόλου για τον ρόλο του στην ταινία, ενώ η σεναριογράφος-σκηνοθέτης της Siân Heder πήρε επίσης το βραβείο Καλύτερου Διασκευασμένου Σεναρίου. Ο Kotsur είναι ο πρώτος κωφός ηθοποιός που κερδίζει Όσκαρ υποκριτικής από το 1986, όταν η συμπρωταγωνίστριά του στο CODA, Marlee Matlin, κέρδισε το Όσκαρ Α’ Γυναικείου Ρόλου για τον ρόλο της στην ταινία Children of a Lesser God, σημειώνει το Variety.

Οι υπηρεσίες streaming έχουν δει αρκετές φορές στο παρελθόν ταινίες υποψήφιες για Καλύτερη Ταινία, αλλά μέχρι τώρα καμία δεν είχε καταφέρει να πάρει το πολυπόθητο κορυφαίο βραβείο. Η Amazon ήταν η πρώτη που εξασφάλισε μια υποψηφιότητα Καλύτερης Ταινίας για το Manchester by the Sea το 2017, αν και έχασε από το Moonlight την ίδια βραδιά.

Το Netflix έχει επίσης δει αρκετές από τις ταινίες του να είναι υποψήφιες για Καλύτερη Ταινία, συμπεριλαμβανομένων των Roma, The Irishman, Marriage Story, Mank, The Trial of the Chicago 7, καθώς και των Don’t Look Up και The Power of the Dog φέτος. Πήρε μάλιστα τις περισσότερες υποψηφιότητες για τα φετινά Όσκαρ, 27 συνολικά, αλλά κέρδισε μόνο στην κατηγορία Καλύτερης Σκηνοθεσίας για την ταινία The Power of the Dog της Jane Campion.

Σύμφωνα με το Variety, η Apple φέρεται να ξόδεψε πάνω από 10 εκατ. δολάρια για την καμπάνια της στα Όσκαρ για το CODA, ποσό που ξεπερνά ολόκληρο τον προϋπολογισμό της παραγωγής του. Ο διευθύνων σύμβουλος Tim Cook χαιρέτισε την είδηση στο Twitter, κάνοντας λόγο για μια “βαθιά όμορφη ταινία” που “γιορτάζει τις διαφορές μας”.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις