Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Η My Telescope άντλησε 2,5 εκατ. ευρώ για πιο αποτελεσματικό μάρκετινγκ

Η SaaS Startup βοηθά τα brands να χρησιμοποιούν δεδομένα Share of Search σε πραγματικό χρόνο για να προβλέψουν πόσο αποτελεσματικές είναι οι στρατηγικές μάρκετινγκ.

Η σουηδική market intelligence & search Startup My Telescope συγκέντρωσε 2,5 εκατ. ευρώ σε αρχική χρηματοδότηση με επικεφαλής την Vendep Capital και την Trind VC. Στόχος της νεοφυούς επιχείρησης είναι να βοηθήσει εμπόρους και brands να μετρήσουν και να προβλέψουν τις μακροπρόθεσμες τάσεις στη δημιουργία ζήτησης μετά τις στρατηγικές μάρκετινγκ. Η My Telescope θα χρησιμοποιήσει τη χρηματοδότηση για να επιταχύνει την ανάπτυξή της και την είσοδό της στην αγορά των ΗΠΑ.

Η My Telescope χρησιμοποιεί τα αναλυτικά στοιχεία Share of Search για τη μέτρηση και την πρόβλεψη του μακροπρόθεσμου αντίκτυπου των τάσεων της αγοράς, της δύναμης του brand και της αποτελεσματικότητας των εκστρατειών μάρκετινγκ σε σχεδόν πραγματικό χρόνο. Με τη χρήση της πλατφόρμας της My Telescope, οι εταιρείες αποκτούν πληροφορίες που μπορούν να αξιοποιήσουν στη λήψη στρατηγικών αποφάσεων, πράγμα που τους βοηθά να προβλέψουν και να αποφύγουν τα προβλήματα στο μερίδιο αγοράς. Οι έμποροι μπορούν στη συνέχεια να “δικαιολογήσουν” με ακόμη πιο απτά δεδομένα τις επενδύσεις μάρκετινγκ στη διοίκηση, τους πελάτες ή τους εξωτερικούς ενδιαφερόμενους.

Σε αντίθεση με τους ανταγωνιστές της που απλώς υπολογίζουν και οπτικοποιούν το Share of Search από τα δεδομένα της Google, η My Telescope ενισχύει τη χρήση των δεδομένων αναζήτησης με την ιδιόκτητη λύση τεχνητής νοημοσύνης που σαρώνει, οπτικοποιεί και, το σημαντικότερο, αναλύει τα δεδομένα συναισθήματος. Τα δεδομένα που λαμβάνονται από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, το social listening, τα φόρουμ και τις κριτικές προϊόντων μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως  feedback για να αποκτήσουν βαθύτερες γνώσεις σχετικά με τις υποκείμενες προθέσεις πίσω από τη δραστηριότητα αναζήτησης. Μέσω αυτής της βαθιάς ανάλυσης δεδομένων, το My Telescope είναι σε θέση να συστήσει πιο αποτελεσματικές προτάσεις για μελλοντικές επενδύσεις σε επίπεδο μάρκετινγκ.

Μέχρι σήμερα, μάλιστα, η My Telescope έχει αντλήσει 3,1 εκατ. ευρώ σε συνολική χρηματοδότηση. Το My Telescope έχει πελάτες σε κλάδους όπως τα FMCG, τα καταναλωτικά αγαθά, η βαριά βιομηχανία, η άμυνα, η αυτοκινητοβιομηχανία και η φιλανθρωπία. Το σκεπτικό πίσω από το όραμα της εταιρείας αφορά κυρίως στο ότι πολλές φορές επενδύονται χρήματα στο κομμάτι του μάρκετινγκ χωρίς να βλέπουν αν αυτό τους οδηγεί όντως εκεί που θέλουν, γεγονός που ενδέχεται να σημαίνει ότι όλα αυτά τα χρήματα μπορεί να “ρίχνονται” σε μια “μαύρη τρύπα”.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να αναμένει μήνες μέχρι να δει αποτέλεσμα από τις στρατηγικές μάρκετινγκ που εφάρμοσε για το χτίσιμο του brand, όταν η σύνδεση των αναζητήσεων που κάνουν οι πελάτες και του μεγέθους των πωλήσεων είναι πιο “accurate” σαν αποδεικτικό μιας συνέχειας ή όχι στην τήρηση των τακτικών μάρκετινγκ. Η νεοσύστατη εταιρεία επιχειρεί επομένως να βοηθήσει την βιομηχανία του μάρκετινγκ, με real-time analytics, reports και ταμπλό, να βελτιώσει τον αντίκτυπο της στην αγορά κάθε brand.

Πρόκειται συνεπώς για μια οπτική πρόβλεψης του που οδηγούν οι προσπάθειες μάρκετινγκ, την οποία παρέχει η Startup, ευελπιστώντας με την συμβολή των επενδυτών τους να επεκταθεί και στις ΗΠΑ, κάτι που σχεδιάζει ήδη καθώς αποτελεί το σπίτι της brand οικοδόμησης, με σκοπό να διευκολύνει τελικά το δυναμικό που αρκείται στα δεδομένα Share of Search για τη λήψη αποφάσεων που μεγιστοποιούν τις πωλήσεις και το περιθώριο κέρδους, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της My Telescope, Rodrigo Pozo Graviz.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις