Η βουλγαρική Rush “σήκωσε” 2,5 εκατ. ευρώ για να επιταχύνει το e-commerce delivery

Η Startup, εξυπηρετώντας τους ιδιοκτήτες e-shop στο Shopify, έχει αναπτύξει μια πλατφόρμα που συμβάλλει στο tracking της παραγγελίας και στην πιο γρήγορη άφιξη της, ενισχύοντας παράλληλα την δέσμευση των πελατών.

Προσφέροντας ένα καινοτόμο λογισμικό παρακολούθησης αποστολών για το e-commerce, η Rush μόλις εξασφάλισε 2,5 εκατ. ευρώ σε ένα γύρο χρηματοδότησης seed όπου ηγήθηκαν οι Eleven Ventures και της Launchub Ventures. Η βουλγαρική νεοφυής επιχείρηση έχει ως αποστολή τη βελτιστοποίηση της διαδικασίας αποστολής, βελτιώνοντας την αγοραστική εμπειρία των πελατών.

Στο γύρο συμμετείχαν επίσης angel επενδυτές με εμπειρία στον κλάδο, όπως ο Yair Miron (ιδρυτής της Rise.ai) και προηγούμενοι επενδυτές, όπως ο Adii Pienaar (πρώην συνιδρυτής της WooCommerce), ο Casey Armstrong (CMO της Shipbob) και οι ιδρυτές των SMSBump και HeyCarson.

Στο πλαίσιο των ζητημάτων που έχουν παρουσιαστεί με την αλυσίδα εφοδιασμού και των δυσκολιών που υπάρχουν στην παράδοση προϊόντων, χιλιάδες έμποροι ηλεκτρονικού εμπορίου χάνουν δισεκατομμύρια ευρώ σε έσοδα μετά το στάδιο της αγοράς. Αυτό συμβαίνει καθώς το 94% των καταναλωτών αξιολογούν αρνητικά την παράδοση των ειδών που αγοράζουν ενώ το 74% των πελατών πιστεύει ότι η διανομή και συνεπώς η άφιξη των παραγγελιών είναι ο “πιο σημαντικός παράγοντας” στη συνολική αγοραστική εμπειρία, σύμφωνα με την Rush.

Η πλατφόρμα που έχει αναπτύξει η εταιρεία, η οποία ιδρύθηκε στη Σόφια το 2020, επιτρέπει στους ιδιοκτήτες καταστημάτων που βασίζονται στο Shopify να αποκτήσουν ορατότητα στις αποστολές τους, οι οποίες πραγματοποιούνται μέσω περισσότερων από 600 μεταφορέων, και να κρατούν τους πελάτες τους πλήρως ενημερωμένους στέλνοντας ειδοποιήσεις παράδοσης που ενισχύουν τα ποσοστά διατήρησης πελατών με αυτόματο τρόπο, με στόχο το engagement.

Εκτός από τη δέσμευση των πελατών, η παρακολούθηση των παραγγελιών είναι ένα ανεκμετάλλευτο κανάλι για τους πωλητές ώστε να προωθήσουν καλύτερες upsells και cross-sells στην τρέχουσα πελατειακή τους βάση. Τα εργαλεία της Rush επιτρέπουν στους εμπόρους να δημιουργήσουν τη δική τους σελίδα για tracking που επισκέπτονται τουλάχιστον 3 φορές ανά παραγγελία.

Τα νέα αυτά κεφάλαια θα χρησιμοποιηθούν για την ανάπτυξη της πλατφόρμας της ecomtech Startup και την επέκταση του δικτύου της με τα καλύτερα agencies, τεχνολογικές πλατφόρμες και λύσεις αποθήκευσης. Ορισμένα από τα features που ετοιμάζει η Rush περιλαμβάνουν upsells & down-sells με ένα κλικ, ενσωματώσεις SMS, πλήρη έλεγχο στις σελίδες και στην παρακολούθηση, αναφέροντας τον εκτιμώμενο χρόνο άφιξης και πετυχαίνοντας μια πιο εύκολη ενσωμάτωση του Paypal.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις