Η μετοχή του Netflix “πέφτει” κατά σχεδόν 40% με απώλεια συνδρομητών

Ο streaming κολοσσός έχασε 40 δισ. δολάρια και ετοιμάζει ανακατατάξεις στους όρους και την λειτουργία της πλατφόρμας, μιλώντας για τις διαφημίσεις και τις συνδρομές.

Η μετοχή του Netflix κατέρρευσε κατά σχεδόν 40% χθες το πρωί στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, καθώς επλήγη σκληρά μετά την απώλεια των 200.000 συνδρομητών κατά το 1ο τρίμηνο του 2022.

Η μετοχή του αμερικανικού κολοσσού του streaming κατέρρεε στη Wall Street, σημειώνοντας απώλειες 40 και πλέον δισ. δολαρίων, σύμφωνα με την εταιρία χρηματοπιστωτικής ανάλυσης Factset. Ο τίτλος διαμορφωνόταν στα 218 δολάρια, υποχωρώντας κατά 37,24%.

Ο πρωτοπόρος του τομέα, που ήλπιζε να κερδίσει 2,5 εκατ. επιπλέον συνδρομητές, αντιθέτως, κατέγραψε μεγάλες απώλειες για πρώτη φορά σε δέκα χρόνια, και προβλέπει περαιτέρω απώλειες τον 2ο τρίμηνο.

Ο όμιλος αποδίδει τη μείωση του αριθμού των συνδρομητών του κατά τη διάρκεια του προηγούμενου τριμήνου στην αναστολή λειτουργίας της υπηρεσίας του στη Ρωσία μετά την εισβολή της Μόσχας στην Ουκρανία.

Ο όμιλος υπέστη επίσης μείωση της ανάκαμψης των συνδρομών που είχαν προκαλέσει τα lockdown λόγω της Covid-19. Αυτή η εισροή συνδρομητών τελείωσε με την επανέναρξη της δραστηριότητας. Επιπλέον, ο έντονος ανταγωνισμός που ήκμασε στον τομέα του streaming και ο πληθωρισμός επηρέασαν τις επιδόσεις του ομίλου, που εξετάζει ήδη να ζητήσει χρηματοδότηση της διαφήμισης.

“Το Netflix αναφέρει ότι προβλέπει ακόμη δύο εκατ. λιγότερους συνδρομητές το 2ο τρίμηνο και αρχίζει να βρίσκει λύσεις για να χρεώσει τους 10 εκατ. χρήστες των υπηρεσιών του που τις επωφελούνται δωρεάν καθώς μοιράζονται τους κώδικες πρόσβασης”, υπογράμμισε ο Κένεθ Λίον, αναλυτής της εταιρίας CFRA που αναθεώρησε προς τα κάτω την εκτίμησή του για την τιμή της μετοχής.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις