Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Η Upfield βάζει τέλος στην σπατάλη τροφίμων και την επισιτιστική κρίση

Η εταιρεία δεσμεύεται εθελοντικά, λαμβάνοντας μέρος σε πρωτοβουλία του "Μπορούμε" και του σούπερ μάρκετ ΑΒ, υπέρ μιας βιώσιμης επάρκειας τροφίμων για όλους.

Η Upfield ανακοίνωσε την εθελοντική συμμετοχή της στην πρωτοβουλία της Οργάνωσης Μπορούμε και της ΑΒ ΒασιλόπουλοςΣυμμαχία για τη μείωση της σπατάλης τροφίμων”. Σκοπός της εταιρείας τροφίμων είναι να μειώσει την πείνα παγκοσμίως, το 2020 η επισιτιστική κρίση επηρέασε 811 εκατομμύρια ανθρώπους, καθώς και να εξαλείψει την σπατάλη τροφίμων.

Στο πλαίσιο των ενεργειών Εταιρικής Υπευθυνότητας η Upfield έγινε μέλος της πλατφόρμας “Zero Hunger Pledge”, έχει δωρίσει μεγάλο όγκο τροφίμων σε διάφορους οργανισμούς, τον τελευταίο χρόνο πάνω από 40.000 προϊόντα της εταιρείας έχουν διανεμηθεί σε συνανθρώπους μας που τα έχουν ανάγκη.

“Στην Upfield εργαζόμαστε για την εξασφάλιση ίσης πρόσβασης των ανθρώπων σε βιώσιμα τρόφιμα, αλλά και την υιοθέτηση βιώσιμων πρακτικών για την προστασία του πλανήτη” δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής της Upfield Ελλάδος, Κύπρου και Βαλκανίων, Νίκος Λαβίδας.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις