Η Rain «σήκωσε» 11 εκατ. δολ. για την ανάπτυξη voice experiences

Η Startup με έδρα την Νέα Υόρκη, έχει συνεργαστεί με περισσότερες από 20 εταιρείες του Fortune 500, όπως Starbucks, Unilever, Amazon και Dreamworks

Η Rain κατάφερε να συγκεντρώσει 11 εκατ. δολ. με επικεφαλής την Multiply Group, υψώνοντας την συνολική αποτίμηση της εταιρείας στα 15 εκατ. δολ.

Η Rain, η οποία απασχολεί είκοσι πέντε υπαλλήλους, αναφέρει ότι σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει τα κεφάλαια από τον τελευταίο γύρο χρηματοδότησης για «ανάπτυξη και επέκταση», κυρίως για προσλήψεις και ανάπτυξη προϊόντων στην αυτοκινητοβιομηχανία.

Η εταιρεία επέκτεινε πρόσφατα τις δραστηριότητές της στη Δυτική Ακτή και προσέλαβε νέα στελέχη, μεταξύ των οποίων έναν νέο CEO στο γραφείο της στη Γιούτα και έναν αντιπρόεδρο στρατηγικών συνεργασιών. Στους επενδυτές περιλαμβάνονται η Valor Capital, η McLarty Diversified Holdings και η Burch Creative Capital

«Ο στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε μια εμπειρία φωνής-χρήστη που να μπορεί να ερμηνεύει με τον ίδιο τρόπο την ορολογία της βιομηχανίας – μια εμπειρία με την οποία οι επαγγελματίες θα θέλουν πραγματικά να αλληλεπιδρούν» δήλωσε ο CEO της Rain, Nithya Thadani.

Η Rain έχει αναπτύξει υπηρεσίες φωνής για περισσότερες από 20 εταιρείες του Fortune 500, δημιουργώντας περισσότερες από 70 εμπειρίες με 15 εκατομμύρια μηνιαίες αλληλεπιδράσεις. Για παράδειγμα, για τα Starbucks, η Rain ανέπτυξε την εφαρμογή Alexa που επιτρέπει στον πελάτη των Starbucks να κάνει παραγγελίες παραλαβής λέγοντας μια εντολή όπως «Alexa, πες στα Starbucks να ξεκινήσουν τη συνηθισμένη μου παραγγελία». Για την Headspace, η Rain εγκαινίασε μια φωνητική εφαρμογή καθοδηγούμενου διαλογισμού σε Alexa, Google Assistant και Cortana της Microsoft.

Πέρα από τις εφαρμογές που απευθύνονται στους καταναλωτές, η Rain συνεργάζεται με εταιρείες για τη δημιουργία φωνητικών εργαλείων για εργαζόμενους σε διάφορους κλάδους, συμπεριλαμβανομένων των κατασκευών. Μεταξύ άλλων έργων, η εταιρεία ισχυρίζεται ότι δημιούργησε έναν φωνητικό βοηθό για μια κατασκευαστική εταιρεία για την παρακολούθηση των λεπτομερειών του κατασκευαστικού έργου και μια φωνητικά καθοδηγούμενη εμπειρία στο κατάστημα για έναν «παγκόσμιο λιανοπωλητή πολυτελείας».

Σε μια έκθεση του 2019, η Gartner προέβλεψε ότι το 25% των ψηφιακών εργαζομένων θα χρησιμοποιούν καθημερινά εικονικούς βοηθούς υπαλλήλων μέχρι το 2021. Και μια πρόσφατη έρευνα της Opus διαπίστωσε ότι το 73% των στελεχών βλέπουν αξία στη φωνή για “επιχειρησιακή αποδοτικότητα”.

 Η αγορά αναγνώρισης φωνής αναμένεται να προσεγγίσει τα 22 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2026.

Η Rain, πρόκειται για μια Startup τεχνολογίας και σχεδιασμού που βοηθά τους πελάτες να σχεδιάσουν, να κατασκευάσουν και να διαχειριστούν φωνητικές εμπειρίες. Ιδρύθηκε το από τον Brian Edelman και τον Nick Godfrey.

Οι έξυπνες λειτουργίες φωνής ενσωματώνονται στις υπηρεσίες και τα οικοσυστήματα των επιχειρήσεων. Οι εμπειρίες μπορούν να λάβουν τη μορφή εξειδικευμένων φωνητικών βοηθών ή εφαρμογών τρίτων σε υπάρχοντες βοηθούς, όπως η Alexa, η Google Assistant και η Siri. Οι εμπειρίες βοηθών της Rain είναι προσβάσιμες σε έξυπνες συσκευές, υπολογιστές, προϊόντα και ειδικά σχεδιασμένο υλικό και παρέχουν στις εταιρείες «πλήρη έλεγχο» της συμπεριφοράς τους και απεριόριστη πρόσβαση σε δεδομένα και αναλύσεις.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις