Efood: Χρυσά τα «Rubies» επιβράβευσης στα φετινά Loyalty Awards

Ο απλός αλλά καινοτόμος μηχανισμός επιβράβευσης ενισχύει το engagement μεταξύ της εφαρμογής και τον πελατών, θέτοντας την υπηρεσία online delivery για μια ακόμα φορά στην κορυφή.

Το efood κατάφερε να επικρατήσει για ακόμα μια φορά, η εφαρμογή online delivery απέσπασε 3 βραβεία «Rubies».

Τα Loyalty Awards 2022, που διεξήχθησαν την Τετάρτη 18 Μαΐου 2022 στο ξενοδοχείο Radisson Blu Park Hotel, τίμησαν το πρόγραμμα επιβράβευσης της eFood με δύο χρυσά βραβεία στις κατηγορίες: «Best Use of Brand Advocates & Influencers» και «Best Marketing Campaign» αντίστοιχα και ακόμα ένα ασημένιο βραβείο στην κατηγορία «Best in E-commerce».

Τα «Rubies» είναι το πρώτο πρόγραμμα επιβράβευσης του efood, το οποίο ξεκίνησε το 2021 και έχει προσφέρει στους χρήστες της πλατφόρμας μέχρι σήμερα πάνω από 1.000.000 κουπόνια, ενώ κάθε μήνα περισσότερα από 4.500 καταστήματα σε 65 πόλεις συμμετέχουν στην ενέργεια. Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα επιβράβευσης, τόσο για τους χρήστες του efood όσο και για τα συνεργαζόμενα καταστήματα. Ο μηχανισμός είναι απλός, οι χρήστες της online υπηρεσίας delivery  μαζεύουν rubies κάνοντας παραγγελίες από τα αγαπημένα τους καταστήματα που συμμετέχουν στο πρόγραμμα και κερδίζουν κουπόνια για τις επόμενες παραγγελίες τους.

Το efood προσαρμόζεται στα νέα δεδομένα, υιοθετεί φρέσκιες ιδέες και αφομοιώνει νέα trends για αυτό παραμένει εδώ και 10 χρόνια συνεχώς στην κορυφή. Οι 3 υψηλές διακρίσεις που έλαβε το efood από τα Loyalty Awards, αποτελούν την έμπρακτη επιβεβαίωση πως η εταιρεία κυνηγά συνεχώς την καινοτομία ώστε να ενισχύσει ακόμα περισσότερο τη σχέση της με τους πελάτες της.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις