Plan(e)t Foods: Η 1η Ελληνική vegan Startup είναι γεγονός και “σήκωσε” 400,000 ευρώ

Το πρώτο παγκοσμίως plant based και carbon negative (αρνητικό CO2) παγωτό είναι γεγονός, είναι ελληνικής δημιουργίας και εξασφάλισε χρηματοδότηση από - μεταξύ άλλων - την Εριέττα Κούρκουλου Λάτση

Η Plan(e)t Foods ξεκίνησε μόλις πριν 20 μήνες και πρόκειται για την 1η Ελληνική εταιρεία Plant based Παγωτού. Μέσα σε αυτό το σύντομο χρονικό διάστημα έχει καταφέρει μια εντυπωσιακή είσοδο στην ελληνική αγορά του παγωτού με παρουσία σε 400+ σημεία πώλησης σε όλες τις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ (Σκλαβενίτης, ΑΒ, MyMarket, Κρητικός) αλλά και μέσα από Pop Market, Wolt Market και Ε-fresh. Όπως αναφέρει ο 34χρονος ιδρυτής της εταιρείας, Γρηγόρης Μπογράκος, ο οποίος είναι ο ίδιος vegan τα τελευταία 6 χρόνια, «μετά από εκατοντάδες δοκιμές καταφέραμε να δημιουργήσουμε ένα plant based παγωτό με βάση ρόφημα ελληνικής βρώμης, το οποίο είναι πανομοιότυπης υφής, γεύσης και εμπειρίας με το κλασικό παγωτό με ζωικό γάλα και αποτελεί πιστεύουμε τον διάδοχο του κλασικού παγωτού, ενώ εκτός της απουσίας λακτόζης με φυσικό τρόπο, είναι επίσης πιο ελαφρύ και χαμηλό σε λιπαρά».

Στην ελληνική αγορά υπάρχουν διαθέσιμες 6 γεύσεις, συμπεριλαμβανομένων των Triple Chocolate Brownie, Double Pistachio, Peanut butter & Caramel, σε χάρτινη συσκευασία 410ml προερχόμενη από ζαχαροκάλαμο. Η ονομασία των παγωτών plan(e)t προέρχεται από τον συνδυασμό τον λέξεων plant based, μιας και είναι vegan παγωτά, και planet friendly, μιας και πρόκειται για ένα αληθινά οικολογικό παγωτό με αρνητικό αποτύπωμα άνθρακα. «Ως εταιρεία παγωτού χωρίς ζωικά, ξεκινάμε από μια οικολογική αφετηρία με πολύ μειωμένες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, από εκεί και πέρα υπολογίζουμε τις άμεσες και έμμεσες εκπομπές μας
και τις αντισταθμίζουμε κατά 110% χρηματοδοτώντας πράσινες ενέργειες αφαίρεσης CO2 από την ατμόσφαιρα μέσα από μια πλατφόρμα στην Αμερική», αναφέρει ο κ. Μπογράκος.

Η εταιρεία πρόσφατα άνοιξε και το 1ο Παγωτοπωλείο της στο κέντρο της Αθήνας (Ερμού 86, Μοναστηράκι), το οποίο αποτελεί ένα νέο κανάλι πωλήσεων για την εταιρεία, υπερδιπλασιάζοντας τις διαθέσιμες γεύσεις παγωτού (με νέες γεύσεις όπως Holy Bueno, Passion fruit Cheesecake και Coconut & Chocolate 0% sugar) και λανσάροντας το πιο καινοτόμο και waste free τρόπο σερβιρίσματος, μιας και όχι μόνο τα κυπελλάκια, αλλά ακόμα και τα κουταλάκια παγωτού είναι φτιαγμένα από μπισκότο, δηλαδή vegan και φαγώσιμα.

Πρόσφατα η εταιρεία “σήκωσε” τον 1ο γύρο χρηματοδότησής της, συνολικού ποσού 400,000 ευρώ, με επικεφαλής την vegan και ethical επενδύτρια Εριέττα Κούρκουλου Λάτση, και την συμμετοχή του Αλβέρτου Ρεβάχ (Humble Holdings, ΑΜΒΥΞ) και του Δημήτρη Γεωργακόπουλου (Zeno Capital). Όπως αναφέρει ο Γρηγόρης Μπογράκος, «το 2022 μας βρίσκει να αναπτυσσόμαστε ραγδαία, πενταπλασιάζοντας τις πωλήσεις μας και να ετοιμάζουμε τον επόμενο γύρο χρηματοδότησης μας με τον οποίο θα υποστηρίξουμε τα σχέδια μας για έναν κόσμο πιο ηθικό χωρίς συμβιβασμούς όμως στην απόλαυση».

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις