StartUpper

Accenture: Στα 7 τρις η αξία των συναλλαγών που θα πραγματοποιούνται ψηφιακά έως το 2023

Την ταχεία μετάβαση στις ψηφιακές πληρωμές, λόγω της πανδημίας, τονίζει – μεταξύ άλλων, η νέα μελέτη της Accenture,  “Playing the Long Game in Payments Modernization“.

Στη μελέτη “Playing the Long Game in Payments Modernization“, η Accenture προβλέπει ότι περίπου 420 δισεκατομμύρια συναλλαγές αξίας 7 τρισ. δολαρίων αναμένεται να πραγματοποιούνται με κάρτες και ψηφιακές πληρωμές έναντι μετρητών έως το 2023 – ποσό το οποίο υπολογίζεται να αγγίξει τα 48 τρισ. δολάρια έως το 2030.

«Σε παγκόσμιο επίπεδο, η πανδημία έχει επιταχύνει ραγδαία τη μετάβαση στις ψηφιακές πληρωμές με ρυθμό που οι τράπεζες δεν μπορούσαν να προβλέψουν, ως απόρροια της ριζικής αλλαγής στον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές αγοράζουν και πληρώνουν» δήλωσε ο Γιώργος ΠαλλιούδηςFinancial Services Managing Director της Accenture.

«Στη χώρα μας, η πορεία αυτή είχε ξεκινήσει το 2015 με τα capitals controls και συνεχίστηκε δυναμικά εν μέσω της πανδημίας, χωρίς ωστόσο να αλλάξει δραματικά ο χάρτης των παρόχων πληρωμών στην Ελλάδα. Αυτό εξάγεται αν συγκρίνουμε την Ελληνική αγορά με άλλες ώριμες αγορές στον υπόλοιπο κόσμο. Ωστόσο, αυτή η λεπτή ισορροπία θα μπορούσε να μεταβληθεί γρήγορα με την είσοδο ή την ισχυροποίηση παικτών, τοπικής ή διεθνούς εμβέλειας».

Η μετάβαση σε ψηφιακές πληρωμές ποικίλλει ανάλογα με την αγορά

Αξιοποιώντας το Payments Disruptability Index της Accenture, που υπολογίζει τα τρέχοντα και μελλοντικά επίπεδα αλλαγών στον κλάδο πληρωμών, η μελέτη αναδεικνύει ότι η αλλαγή είναι υψηλότερη στις ΗΠΑ και ακολούθως στο Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς οι καταναλωτές επιλέγουν νέους τρόπους πληρωμής και οι μη-τραπεζικοί πάροχοι δράττουν την ευκαιρία παροχής υπηρεσιών πληρωμών.

Στην Κίνα, τα ψηφιακά πορτοφόλια (mobile wallets) αντικαθιστούν γρήγορα τις πληρωμές σε μετρητά – το 76% των συναλλαγών το 2019 προήλθε από ψηφιακά πορτοφόλια, 12% περισσότερο συγκριτικά με το 2014 – καθώς οι καταναλωτές στην Κίνα έχουν ήδη συνηθίσει να χρησιμοποιούν εφαρμογές για κινητά και κωδικούς QR για να πληρώνουν σε εστιατόρια και καταστήματα εδώ και πολλά χρόνια.

«Η πανδημία ώθησε τους καταναλωτές να είναι πιο δεκτικοί στο ηλεκτρονικό εμπόριο και στις ψηφιακές χρηματοοικονομικές συναλλαγές. Η αλλαγή αυτή θα αυξήσει τον ανταγωνισμό καθώς οι πάροχοι εναλλακτικών πληρωμών διεκδικούν ενεργά μερίδιο αγοράς», δήλωσε ο Λάμπρος ΤσόλκαςΑντιπρόεδρος της Accenture.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.