Νίκος Μόσχοβος: Το ψηφιακό μουσείο ΜΙΝΕΤΤΑ παρέχει στο χρήστη μια μοναδική εμπειρία περιήγησης

Ο Διευθυντής Μάρκετινγκ της ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική παρουσιάζει στο STARTUPPER MAG το νέο και πρωτοποριακό έργο, που μετέτρεψε ένα πολύτιμο ιστορικό αρχείο σε έναν πλούσιο, ψηφιακό και διαδραστικό πολυχώρο.

Στη δημιουργία του «Ψηφιακού Μουσείου ΜΙΝΕΤΤΑ», ενός τρισδιάστατου ψηφιακού χώρου ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, προχώρησε πρόσφατα η MINETTA Ασφαλιστική. Από τις αρχές Φεβρουαρίου το κοινό από την Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό μπορεί να επισκέπτεται το χώρο μέσα από τον ηλεκτρονικό υπολογιστή, το κινητό τηλέφωνο ή το tablet του και να περιηγηθεί εικονικά σε τρεις διαφορετικές αίθουσες.

Για το πρωτότυπο και μοναδικό αυτό έργο αλλά και τη μοναδική εμπειρία που προσφέρει στους επισκέπτες ο Διευθυντής Μάρκετινγκ της ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστικής Νίκος Μόσχοβος μίλησε αποκλειστικά στο STARTUPPER MAG και αποκάλυψε τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της νέας, πρωτοποριακής και υπερσύγχρονης ψηφιακής εμπειρίας γνώσης και ψυχαγωγίας.

S.M. Ποια είναι η ιστορία πίσω από το πρωτοποριακό αυτό project;

Ν. Μόσχοβος: Ορισμένες φορές τα projects ξεκινούν ως απλή αφορμή και ξαφνικά, καθώς γεννιούνται ιδέες και προκύπτουν οι κατάλληλες συνθήκες, συνειδητοποιείς ότι έχουν εξελιχθεί, έχουν αποκτήσει ξεχωριστή υπόσταση και δυναμική. Αυτό συνέβη και με το Ψηφιακό Μουσείο της ΜΙΝΕΤΤΑ. Από την αρχική σκέψη να δημιουργηθεί μια ξύλινη προθήκη στην είσοδο των γραφείων μας, μέσα από μια δημιουργική διεργασία –και αξιοποιώντας την κουλτούρα της εταιρείας που ενθαρρύνει τέτοιες προσπάθειες– φτάσαμε στα «εγκαίνια» ενός σύγχρονου ψηφιακού χώρου με εξαιρετική προοπτική.

S.M. Είναι άμεσα προσβάσιμο στο ευρύ κοινό; Και πώς μπορεί κανείς να περιηγηθεί;

Ν. Μόσχοβος: Η πρόσβαση είναι όσο πιο απλή θα μπορούσε να είναι. Δεν χρειάζεται να ανοιχτεί κάποιος λογαριασμός ή να καταχωρίσει κανείς στοιχεία. Ουσιαστικά, ο επισκέπτης ακολουθεί το σύνδεσμο https://www.minetta.gr/el/static/psifiako-mouseio-minetta και ξεκινάει την περιήγησή του. Έτσι, απλά και εύκολα…

S.M. Πώς υλοποιήθηκε το Ψηφιακό Μουσείο;

Ν. Μόσχοβος: Το Μουσείο της ΜΙΝΕΤΤΑ υλοποιήθηκε με χρήση καινοτόμων τεχνολογιών στο χώρο της ψηφιακής 360o απεικόνισης και εικονικής πραγματικότητας (VR). Από τον αρχικό σχεδιασμό των τρισδιάστατων μοντέλων σε προγράμματα CAD και 3D modeling έως τη διαμόρφωση των τελικών λειτουργιών πλοήγησης και αλληλεπίδρασης με ειδικές εφαρμογές διαχείρισης χώρων εικονικής πραγματικότητας, το Μουσείο παρέχει στον χρήστη μια μοναδική εμπειρία περιήγησης από το κινητό του τηλέφωνο και τον υπολογιστή έως τα πιο πρόσφατα VR Headsets της αγοράς, ενεργοποιώντας αυτόματα τις ανάλογες λειτουργίες και επιλογές. Παράλληλα, οι τεχνολογίες που χρησιμοποιήθηκαν στην ανάπτυξή του είναι future-proof, επιτρέποντας τον εμπλουτισμό του χώρου στο μέλλον με νέες λειτουργίες και υλικό αλληλεπίδρασης.

S.M. Ποια είναι, κατά την άποψή σας, τα δυνατά του στοιχεία ή τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του, τα οποία το κάνουν να ξεχωρίζει από άλλες αντίστοιχες προσπάθειες;

Ν. Μόσχοβος: Το πιο δυνατό στοιχείο του ψηφιακού χώρου είναι το ίδιο του το περιεχόμενο, το οποίο, σε συνδυασμό με την ευκολία στην περιήγηση, αναδεικνύεται ακόμα πιο έντονα.

Σήμερα είναι ανοιχτές για το κοινό, πέρα από το lobby, τρεις αίθουσες. Οι δύο αίθουσες του Ιστορικού Αρχείου περιλαμβάνουν ασφαλιστήρια συμβόλαια, εμπορική αλληλογραφία και διαφημιστικό υλικό από την Ελλάδα και το εξωτερικό, τα οποία είναι ευγενική χορηγία των κυρίων Μπερτσιά και Καραβασίλη και χρονολογούνται από τα μέσα του 19ου αιώνα. Η τρίτη αίθουσα, η αίθουσα ΜΙΝΕΤΤΑ, περιλαμβάνει πληροφορίες, φωτογραφίες και ψηφιακό περιεχόμενο σχετικά με την εταιρεία μας, ενώ στις τελευταίες πινελιές βρίσκεται η αίθουσα προβολών, η οποία θα λειτουργήσει σύντομα.

S.M. Πώς εντάσσεται στη στρατηγική και στα πλάνα της ΜINETTA;

Ν. Μόσχοβος: Για εμάς το Μουσείο είναι ένα νέο, σύγχρονο κανάλι επικοινωνίας με το κοινό. Σκοπός μας είναι να προβάλουμε την έννοια της ασφάλισης, να αναδείξουμε την ιστορία της, αλλά και να μοιραστούμε με τον κόσμο την παράδοση της εταιρείας μας – το 2023 συμπληρώνουμε 50 χρόνια στην ασφαλιστική αγορά.

Η αλήθεια είναι ότι δεν έχουμε καταφέρει ως κλάδος να βοηθήσουμε τον κόσμο να αντιληφθεί την πραγματική σημασία της ιδιωτικής ασφάλισης στο μέγεθος που της αναλογεί. Πιστεύουμε ότι η προσπάθειά μας αυτή, πέρα το να αποτελεί έναν χώρο γνώσης και ψυχαγωγίας, θα φανεί χρήσιμη και σε αυτήν την κατεύθυνση.

S.M. Θα θέλαμε να μας πείτε λίγα λόγια και για τους βασικούς συντελεστές του project. Ποιοι είναι οι άνθρωποι που «κρύβονται» πίσω από αυτό το ιδιαίτερα καινοτόμο έργο;

Ν. Μόσχοβος: Η δημιουργία του Μουσείου είναι μια συλλογική προσπάθεια. Υπάρχει η βασική ομάδα από το τμήμα marketing της MINETTA, που εργάζεται για το project διαρκώς, αξιοποιώντας και το ιδιαίτερης αξίας ιστορικό υλικό που ευγενικά προσφέρθηκε στην εταιρεία. Σημαντική ήταν επίσης η βοήθεια συναδέλφων στη συγκέντρωση του υλικού για την αίθουσα ΜΙΝΕΤΤΑ, ενώ στον τελικό σχεδιασμό καθοριστική ήταν η συμβολή της RDC Informatics, στην οποία και ανατέθηκε η υλοποίηση. Εν δυνάμει συντελεστές, όμως, είναι και το δίκτυο των συνεργατών μας, στο οποίο σκοπεύουμε να απευθυνθούμε για να συγκεντρώσουμε επιπλέον υλικό.

S.M. Πώς πρόκειται να εξελιχθεί μελλοντικά; Θα εμπλουτιστεί ακόμη περισσότερο;

Ν. Μόσχοβος: Το project είναι δυναμικό, η μελέτη για τον εμπλουτισμό των εκθεμάτων αλλά και για νέους χώρους είναι διαρκής. Έχουμε ξεκινήσει και εργαζόμαστε για τα επόμενα βήματα –πρακτικά δεν σταματήσαμε ποτέ– και ευελπιστούμε ότι πολύ γρήγορα θα είμαστε έτοιμοι να κάνουμε το Μουσείο ακόμη πιο πλούσιο και διαδραστικό.

Αυτήν τη στιγμή, live, ο επισκέπτης βλέπει μόνο την αρχική εικόνα. Θέλουμε να εξοικειωθεί το κοινό με το χώρο, να μας γνωρίσει καλύτερα, αλλά και εμείς να λάβουμε το κατάλληλο feedback από χρήστες που δραστηριοποιούνται στον ασφαλιστικό κλάδο και από το ευρύ κοινό, ώστε να δημιουργήσουμε έναν ακόμα πιο πλούσιο και διαδραστικό πολυχώρο.

Ήδη από τις πρώτες μέρες λειτουργίας του Μουσείου η ανταπόκριση είναι μεγάλη, γεγονός που μας ικανοποιεί ιδιαίτερα και δημιουργεί ακόμη μεγαλύτερο κίνητρο στην ομάδα για μελλοντικές υλοποιήσεις που θα καλύψουν ακόμη και τις πιο υψηλές απαιτήσεις του επισκέπτη.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις