Accenture: Οι καταναλωτές στρέφονται στο Metaverse

Σύμφωνα με νέα μελέτη της Accenture, η τάση αυτή θα ωθήσει τις εταιρείες από τους κλάδους του λια- νικού εμπορίου, των καταναλωτικών αγαθών και του τουρισμού να αυξήσουν τις επενδύσεις τους στο Metaverse

Η αυξανόμενη χρήση καινοτόμων τεχνολογιών (AR/VR) θα ωθήσει τις εταιρείες από τους κλάδους του λιανικού εμπορίου, των καταναλωτικών αγαθών και του τουρισμού να αυξήσουν τις επενδύσεις τους με στόχο να συνδυάσουν τον φυσικό και τον εικονικό κόσμο.

Πρόσφατη μελέτη της Accenture διαπιστώνει ότι το 83% των καταναλωτών δείχνει ενδιαφέρον να πραγματοποιήσει αγορές μέσω του metaverse. Επιπλέον, το 42% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι στη διαδικασία αγοράς ενός φυσικού προϊόντος επισκέφθηκε εταιρείες λιανικής πώλησης στον εικονικό κόσμο για να λάβει συμβουλές, να πραγματοποιήσει μια πληρωμή ή να περιηγηθεί σε μια σειρά προϊόντων, ενώ το 56% των ερωτηθέντων σχεδιάζει να το κάνει μέσα στον επόμενο χρόνο.

Σύμφωνα με το Accenture TechnologyVision, το 55% των καταναλωτών δηλώνει ότι το μεγαλύτερο μέρος της ζωής τους μετακινείται σταδιακά σε ψηφιακούς χώρους. Ως απάντηση, η συντριπτική πλειοψηφία των στελεχών λιανικής αναμένει ότι οι κορυφαίοι οργανισμοί θα ωθήσουν τα όρια του εικονικού κόσμου για να τον κάνουν πιο πραγματικό, αυξάνοντας την ανάγκη για ομαλή και απρόσκοπτη πλοήγηση μεταξύ του ψηφιακού και του φυσικού κόσμου.

Η εποχή του metaverse έχει ήδη ξεκινήσει. Επομένως, για τις εταιρείες που έρχονται σε άμεση επαφή με τους καταναλωτές, η συζήτηση δεν αφορά πλέον την απόφασή τους για το αν θα πάνε στο metaverse, αλλά για το πώς. Εκτός από νέες ευκαιρίες για έσοδα, το metaverse μπορεί επίσης να βοηθήσει στην οικοδόμηση αφοσίωσης μέσω εμπειριών που υπερβαίνουν την απλή αγορά ενός προϊόντος.

Η μελέτη διαπίστωσε επίσης ότι το 50% των καταναλωτών αγοράζει ή θα ενδιαφερόταν να αγοράσει μια ταξιδιωτική εμπειρία, όπως περιήγηση σε αξιοθέατα ή διαμονή σε ξενοδοχείο. Είναι σημαντικό να υπογραμμίσουμε ότι το metaverse δεν πρόκειται να αντικαταστήσει το φυσικό ταξίδι, αλλά να λειτουργήσει συμπληρωματικά σε μια συνολική εμπειρία. Όσον αφορά τον τομέα διασκέδασης, το 54% των καταναλωτών δήλωσε ότι αγοράζει ή ενδιαφέρεται να αγοράσει εισιτήρια για μια συναυλία, μια παράσταση ή αθλητική εκδήλωση που πραγματοποιείται σε ψηφιακό περιβάλλον.

Συνεπώς, οι εταιρείες που έρχονται σε άμεση επαφή με τους καταναλωτές καλούνται να δημιουργήσουν, να διαμορφώσουν και να εμπορευτούν προϊόντα, υπηρεσίες και εμπειρίες, που μπορούν να μετακινούνται μεταξύ του φυσικού και του εικονικού κόσμου. Οι εμπορικές εφαρμογές του metaverse βρίσκονται ακόμη σε αρχικό στάδιο, αλλά θα αναπτυχθούν πολύ γρήγορα. Στο πλαίσιο αυτό, τα επιτυχημένα brands θα είναι εκείνα που θα συνεργάζονται με τους καταναλωτές και το οικοσύστημα του metaverse για να δημιουργήσουν ψηφιακά προϊόντα και υπηρεσίες που ανταποκρίνονται σε αυτές τις ταχέως αναδυόμενες ανάγκες.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις