Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Startupper Mag #43: Κυκλοφορεί με τα Παραπολιτικά!

Στo εξώφυλλο του Startupper Mag #43 φιγουράρει ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου, ο οποίος παραχώρησε αποκλειστική συνέντευξη εφ' όλης της ύλης στο περιοδικό της καινοτομίας και της νέας οικονομίας!

Το ενδέκατο Startupper Mag του 2023, το τεύχος #43 του δημοφιλούς περιοδικού, κυκλοφορεί το σήμερα 18 Νοεμβρίου με την εφημερίδα Παραπολιτικά και περιέχει -εκτός από εξαιρετικά ενδιαφέρουσες συνεντεύξεις- οικονομικές αναλύσεις & παρουσιάσεις, εταιρικά αφιερώματα, πλούσια θεματογραφία σχετικά με την επιχειρηματικότητα των νέων, τις Startups, την καινοτομία και την τεχνολογία.

Μη χάσετε σε αυτό το τεύχος:

 

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: Δημήτρης Παπαστεργίου, υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης

Σε μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα συνέντευξη η οποία θα συζητηθεί ευρέως, ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου, «από τα στενά του Σακαφλιά στις λεωφόρους της ευρυζωνικότητας» περιγράφει στο Startupper Mag το πώς η τεχνητή νοημοσύνη θα βοηθήσει στην πρόληψη και αντιμετώπιση των φυσικών φαινομένων, αλλά και θα διευκολύνει τους πολίτες μέσω του νέου, πολυαναμενόμενου ψηφιακού βοηθού στο AI Gov, αναλύει τη σημασία της σύστασης Εθνικής Αρχής Κυβερνοασφάλειας, το πολύ ενδιαφέρον project των μικροδορυφόρων, τα σημαντικά σχέδια για την εξάπλωση της ευρυζωνικότητας μέσα στο 2024 στην Ελλάδα, εκθειάζει τη συνεργασία του υπουργείου του με την Κοινωνία της Πληροφορίας και τους υπόλοιπους φορείς υλοποίησης ψηφιακών έργων, ενώ «αποκαλύπτει» ένα… γερό χτύπημα που ετοιμάζεται να δοθεί άμεσα στη γραφειοκρατία -ακόμα και την ψηφιακή!

 

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Black Friday 2023 – ready, set, go!

Ο τίτλος παραπέμπει σε εκκίνηση αγώνα… και αυτό γιατί οι καταναλωτές που θέλουν να πετύχουν την καλύτερη δυνατή αγορά θα πρέπει να είναι σε ετοιμότητα, σαν να ξεκινούν μια κούρσα ταχύτητας. Οι περισσότερες επιχειρήσεις έχουν ήδη ξεκινήσει προωθητικές καμπάνιες, προκειμένου να τραβήξουν το ενδιαφέρον του καταναλωτικού κοινού. Τολμούμε να πούμε δε, ότι τα social media έχουν κυριολεκτικά πάρει φωτιά με τις διαφημιστικές ενέργειες των εταιρειών, λίγο πριν ξεκινήσει η Black Friday.

Ο λόγος απλός, θέλουν να ετοιμάσουν το έδαφος όσο καλύτερα γίνεται και να κατευθύνουν σωστά τους πελάτες τους. Στοχευμένες ενέργειες για να ζεσταθεί ξανά η αγορά, που το τελευταίο διάστημα είχε παγώσει εξαιτίας των πληθωριστικών πιέσεων. Προετοιμάζοντας κατάλληλα το έδαφος λοιπόν, πολλές εμπορικές επιχειρήσεις ρίχνονται αρκετές ημέρες νωρίτερα στη μάχη των προσφορών με προκρατήσεις, αλλά και δελεαστικές προσφορές, τόσο μέσα από τις ψηφιακές πλατφόρμες τους, όσο και μέσα από τα φυσικά τους καταστήματα, με απώτερο στόχο φυσικά να έχουν τις περισσότερες πωλήσεις.

 

STARTUPS: RetailTech, το μέλλον του λιανικού εμπορίου είναι ψηφιακό και… εδώ

Ο κλάδος του λιανικού εμπορίου βρίσκεται σε ένα συναρπαστικό ταξίδι μετασχηματισμού την τελευταία δεκαετία, με γνώμονα τις τεχνολογικές εξελίξεις και τις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών. Πρωταγωνιστικό ρόλο στη νέα αυτή πραγματικότητα έχει διαδραματίσει το RetailTech, το οποίο αποτελεί τη συνένωση λιανεμπορίου και τεχνολογίας. Ουσιαστικά αναφέρεται στις ψηφιακές τεχνολογίες και καινοτομίες που χρησιμοποιούνται από τους εμπόρους λιανικής πώλησης και τις πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου στις λειτουργίες των καταστημάτων και της αλυσίδας εφοδιασμού τους. Βρίσκεται στην καρδιά της ψηφιακής μετάβασης της βιομηχανίας λιανικής, ενώ ο αυτοματισμός, το Internet of Things (IoT) και η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) χρησιμοποιούνται συχνά σε πλατφόρμες τεχνολογίας λιανικής.

Για να εκτιμήσουμε το παρόν και το μέλλον του RetailTech, πρέπει να εμβαθύνουμε στις σημαντικές αλλαγές που έχουν χαρακτηρίσει το τοπίο του λιανικού εμπορίου τα τελευταία χρόνια. Το άρθρο παρέχει πληροφορίες για τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που αντιμετωπίζουν οι έμποροι λιανικής.

TECH: Επέκταση της γεωπολιτικής θέσης μέσω ανάπτυξης διεθνών Data Centers!

Η Ελλάδα έχει μια στρατηγική γεωγραφική θέση στην Ευρώπη, τον Νότιο Καύκασο και τη Μέση Ανατολή. Η χώρα βρίσκεται στο σταυροδρόμι των εμπορικών και οικονομικών οδών της περιοχής, γεγονός που την καθιστά ελκυστικό προορισμό για επενδύσεις σε Data Centers.

Τα Data Centers είναι απαραίτητα για την αποθήκευση και επεξεργασία δεδομένων. Χρησιμοποιούνται από επιχειρήσεις, οργανισμούς και κυβερνήσεις για να φιλοξενήσουν τα δεδομένα τους, τα οποία περιλαμβάνουν πληροφορίες σχετικά με πελάτες, προϊόντα, υπηρεσίες και διαδικασίες.

Η ανάπτυξη διεθνών Data Centers στην Ελλάδα θα έχει θετικό αντίκτυπο στη γεωπολιτική θέση της χώρας, καθώς θα προσελκύσουν επενδύσεις, θέσεις εργασίας και νέες τεχνολογίες, ενώ θα ενισχύσουν επίσης την ασφάλεια και την ανθεκτικότητα των υποδομών της χώρας.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις