StartUpper

Keyvoto PXM: Το τέλειο ψηφιακό ράφι από τη μοναδική πλατφόρμα συνεργασίας προμηθευτή και retailer

Ο CEO και Co-Founder του Keyvoto Γιώργος Παπαδημητρίου, περιγράφει στο Startupper πώς το Keyvoto, η πρώτη Product Experience Platform στην Ανατολική Ευρώπη, θα βοηθήσει τους προμηθευτές και τους retailer να κερδίσουν την πρώτη θέση στο ψηφιακό ράφι! 

S.M. Το τελευταίο διάστημα το Keyvoto είναι το θέμα συζήτησης στο ελληνικό RetailTech. Πώς το δικαιολογείτε;  

Γ. Παπαδημητρίου: Η αλήθεια είναι πως τους τελευταίους δύο μήνες που είμαστε στον αέρα για εμάς έχει λειτουργήσει στο 100% η μαγεία του word of mouth ενθουσιασμένων πελατών! Προμηθευτές οι οποίοι βίωναν το πρόβλημα και έχουν δοκιμάσει οποιαδήποτε άλλη παρωχημένη λύση στο παρελθόν, έχουν γίνει πλέον advocates του Keyvoto και μας συστήνουν οι ίδιοι σε retailer αλλά και σε άλλους προμηθευτές! Για εμάς είναι οι influencer μας και τους ευχαριστούμε!

S.M. Μπορείτε να ανακοινώσετε κάποιες εταιρείες που συμμετέχουν στο Keyvoto;

Γ. Παπαδημητρίου: Θα ξεκινήσουμε τις ανακοινώσεις πολύ σύντομα!

S.M. Τι κάνει η πλατφόρμα Keyvoto και πώς μπορεί να βοηθήσει στη δημιουργία ενός άρτιου ψηφιακού ραφιού;  

Γ. Παπαδημητρίου: To Keyvoto είναι μια πλατφόρμα PXM (εξέλιξη των PIM συστημάτων), η οποία απλοποιεί τις διαδικασίες σχετικά με τη συνολική διαχείριση των barcode και των προϊοντικών δεδομένων για τους retailer και τους προμηθευτές, στα online και offline εργαλεία που αξιοποιούν (e-shop, erp, loyalty system κ.λπ.).  

Η πλατφόρμα μας διαθέτει άμεση σύνδεση μέσω API με οποιοδήποτε ERP χρησιμοποιεί η εκάστοτε εταιρεία (π.χ. SAP, SoftOne) καθώς και με οποιοδήποτε e-commerce platform (π.χ. Magento) αλλά και με custom υλοποιήσεις, με σκοπό να καλύψει τα κενά που υπάρχουν στο συντονισμό των προϊοντικών πληροφοριών. Το σημαντικότερο όμως είναι πως αυτοματοποιεί και μηδενίζει το χειροκίνητο data entry από τη μεριά του retailer αλλά και από τη μεριά του προμηθευτή για όλες τις προϊοντικές πληροφορίες.  

S.M. Ποια είναι η κατάσταση του ελληνικού e-commerce σήμερα;  

Γ. Παπαδημητρίου: Θα απαντήσω το cliche πως είναι σε πρώιμο στάδιο, αλλά και πως η πανδημία βοήθησε στο να ξεκινήσει σιγά σιγά να εξελίσσεται, αλλά η αλήθεια είναι πως έχουμε πολύ δρόμο ακόμα. Αφενός τα προϊόντα δεν παρουσιάζονται όπως θα έπρεπε, και αυτό «κοστίζει» στην προϊοντική εμπειρία, αφετέρου η επικοινωνία μεταξύ προμηθευτών και retailer περιορίζεται σε εργαλεία παρωχημένων τεχνολογιών με περιορισμένες δυνατότητες, πολλές φορές ακόμη και αρχεία excel!  

Για να μπορέσει να υπάρξει εξέλιξη, θα πρέπει οι δύο αυτές πλευρές να αποκτήσουν ένα κοινό σημείο, δηλαδή οι retailer να λαμβάνουν σωστή όλη την προϊοντική πληροφορία, την οποία μόνο οι προμηθευτές κάθε brand γνωρίζουν στον απόλυτο βαθμό της, ώστε να αναδειχθεί η αξία της όπως πρέπει σε κάθε πλατφόρμα e-commerce και οι προμηθευτές πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να περάσουν όλες αυτές τις προϊοντικές πληροφορίες εύκολα και γρήγορα, ώστε σε κάθε τροποποίηση ή προσθήκη πεδίων σε κάποιο e-shop, να προστίθεται άμεσα η πληροφορία χωρίς κόπο.  

Έτσι, όχι μόνο θα μπορέσουν και οι δύο πλευρές να εστιάσουν στη δημιουργία ενός άρτιου ψηφιακού ραφιού, αλλά και να είναι προετοιμασμένοι για νέες τεχνολογίες, όπως ο κόσμος «επαυξημένης πραγματικότητας» Metaverse, οι οποίες έρχονται ραγδαία, όπως ανακοίνωσε ο ιδρυτής της Meta Mark Zuckerberg.  

S.M. Τι κερδίζουν οι retailer και οι προμηθευτές με τη χρήση του Keyvoto;  

Γ. Παπαδημητρίου:  

Χρόνο: Ελαχιστοποιείται ο χρόνος επικοινωνίας που χρειάζεται μεταξύ retailer και προμηθευτή, αφού κάθε πληροφορία και αλλαγή ενημερώνεται και γνωστοποιείται μέσω της πλατφόρμας του Keyvoto, ενώ παράλληλα οι κατάλογοι δημιουργούνται και λαμβάνονται από τον retailer, απευθείας μέσω του μοναδικού Keyvoto API στη μορφή που ορίζει ο ίδιος.  

Τάξη: Τα προϊόντα οργανώνονται με τέτοιον τρόπο μαζί με όλα τα διαφορετικά barcodes, SKU’s και variants, από την αρχή της αλυσίδας, την αποθήκη, μέχρι και την προβολή τους στο ράφι ή την οθόνη.  

Ελκυστικό υλικό: Κάθε προϊόν συνοδεύεται από όλες τις εσωτερικές και εξωτερικές του πληροφορίες, πλήρεις περιγραφές, οπτικοακουστικό υλικό και σχετικό περιεχόμενο, που ενδιαφέρει άμεσα το αγοραστικό κοινό, και μέσω του Brand Asset Manager διαχωρίζεται σε υλικό για το brand και το προϊόν ξεχωριστά.  

Αυτοματοποίηση: Από την προσαρμογή των φωτογραφιών των προϊόντων σε όποια διάσταση επιθυμεί ο εκάστοτε retailer, μέχρι τη σύνδεση των προϊόντων ενός προμηθευτή με διαφορετικές retail πλατφόρμες, το Keyvoto ελαχιστοποιεί τον ανθρώπινο χρόνο (design, μεταφορές excel κ.λπ.) μέσω της αυτοματοποίησης.  

Συνεργασία: Παράλληλα, τρίτοι συνεργάτες (διαφημιστικές εταιρείες, design agencies, εταιρείες παραγωγής κ.λπ.) μπορούν να συμμετέχουν στην πλατφόρμα και να επεξεργαστούν δεδομένα, αφού λάβουν το δικαίωμα της πρόσβασης, προκειμένου να απλοποιούνται ακόμη περισσότερο οι διαδικασίες και να κερδίζεται πολύτιμος χρόνος εργασίας όλων, καθιστώντας το Keyvoto το μοναδικό σημείο συνεργασίας μεταξύ retailer-προμηθευτών και συνεργατών. 

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις