Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Cardlink Advisory Board: Η Cardlink δίνει το λόγο στους πελάτες της

Η εταιρεία ανακοίνωσε τη δημιουργία του πρώτου Customer Advisory Board στην Ελλάδα

Η Cardlink, μέλος της Worldline, του ηγέτη στην ευρωπαϊκή αγορά πληρωμών και υπηρεσιών διαχείρισης συναλλαγών, ανακοίνωσε τη δημιουργία του Cardlink Advisory Board (CAB), του πρώτου Customer Advisory Board στην Ελλάδα. Με την πρωτοβουλία αυτή, η εταιρεία προσκαλεί τους πελάτες της να συμβάλλουν στη διαμόρφωση νέων, καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών ώστε να ανταποκρίνονται με ουσιαστικό τρόπο στις ανάγκες τους.

Η δημιουργία του Cardlink Advisory Board σηματοδοτεί μια σημαντική στιγμή για την εταιρεία. Η Cardlink θέτει διαχρονικά τον πελάτη και τις ανάγκες του στο επίκεντρο της δραστηριότητας της, ενώ με τη σύσταση του CAB δημιουργεί ένα οργανωμένο πλαίσιο συνεχούς ανατροφοδότησης, καθιστώντας τους πελάτες της στρατηγικούς συνεργάτες που συμβάλλουν καθοριστικά στη διαμόρφωση της επόμενης μέρας της τεχνολογίας πληρωμών.

Οι επιχειρηματίες-μέλη του CAB θα μοιράζονται με την ομάδα της Cardlink την πολύτιμη άποψή τους για τα υφιστάμενα ή τα νέα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρείας, αλλά και τους προβληματισμούς τους για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν στο κομμάτι των πληρωμών. Θα μπορούν ακόμα να μοιράζονται ιδέες και προτάσεις για το τι χρειάζεται η επιχείρησή τους για να αναπτυχθεί, να συμμετέχουν σε έρευνες και εποικοδομητικά workshops καινοτομίας με άλλους επαγγελματίες, καθώς και να απολαμβάνουν ειδικά προνόμια. Η ομάδα αποτελείται τόσο από υπάρχοντες πελάτες της Cardlink, όσο και από μη συνεργαζόμενες επιχειρήσεις που διαθέτουν φυσικό ή/και ηλεκτρονικό κατάστημα και αναζητούν την εξέλιξη στον τομέα των πληρωμών.

Στόχος είναι η διαρκής βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών της Cardlink μέσα από την ουσιαστική ανατροφοδότηση από τους πελάτες της, ώστε να διαθέτει προϊόντα και υπηρεσίες τελευταίας τεχνολογίας που συνεισφέρουν στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων και τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών. Με αυτόν τον τρόπο, το CAB θα δώσει ώθηση τόσο στην εξέλιξη της ίδιας της Cardlink, όσο και των πελατών της,  αφού θα ανταποκρίνεται ουσιαστικά στις ανάγκες τους και θα συμβάλλει στον ψηφιακό μετασχηματισμό τους.

Ο Αντίγονος Παπαδόπουλος, CEO της Cardlink, δήλωσε σχετικά: «Στην Cardlink ακρογωνιαίος λίθος της επιτυχίας μας είναι οι πελάτες μας. Εκείνοι είναι η κινητήριος δύναμη μας και η πυξίδα μας για τη λήψη αποφάσεων και την ανάπτυξη προϊόντων και υπηρεσιών. Η δημιουργία του Cardlink Advisory Board λοιπόν, αποτελεί σημαντικό βήμα για την εταιρεία, το οποίο θα ενισχύσει ουσιαστικά τις προσπάθειες μας να βρισκόμαστε διαρκώς στο πλευρό των επιχειρήσεων, να ακούμε σε βάθος τα σχόλια, τις ιδέες και τους προβληματισμούς τους και να πρωτοπορούμε ανταποκρινόμενοι στις ανάγκες τους».

Η πρώτη συνάντηση εργασίας του Cardlink Advisory Board έχει προγραμματιστεί να πραγματοποιηθεί εντός του Απριλίου.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις