Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

ΜΟΝΟΚΕΡΟΣ: Τεχνητή Νοημοσύνη και το Κολλέγιο που βγάζει Startuppers

Όλα όσα είδαμε στο τελευταίο επεισόδιο του τηλεοπτικού «ΜΟΝΟΚΕΡΟΥ»

Ο τηλεοπτικός «ΜΟΝΟΚΕΡΟΣ» και ο Γιάννης Διονάτος ήρθαν ξανά στους δέκτες μας μέσα από τη συχνότητα του ONE CHANNEL το Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου με ένα πολύ δυνατό επεισόδιο γεμάτο τεχνολογικές περιπέτειες!

Ο πρώτος καλεσμένος μας  ήταν ο Μάριος Ευθυμίου από την FresCon, την Startup που φροντίζει να έχουμε στο πιάτο μας τα πιο φρέσκα και υγιεινά ψάρια. Σύμφωνα με τον ίδιο «το FresCon σημαίνει fresh content που είναι ακριβώς η τεχνολογία που προσφέραμε, δηλαδή το φρέσκο περιεχόμενο στον κλάδο του τροφίμου».

«Εμείς προσφέρουμε μια λύση αποκλειστικά στο ψάρι -μπορεί να επεκταθεί και σε άλλα τρόφιμα στο μέλλον- στην ουσία παίρνεις το φρέσκο ψάρι, παίρνεις δηλαδή μια φρέσκια τσιπούρα, τη βάζεις σε μια γραμμή παραγωγής και με κάποιες επεξεργασίες βγαίνει έτοιμη, συσκευασμένη. Η τεχνολογία εδώ πέρα είναι όλη αυτή η γραμμή παραγωγής προσθέτει μέρες στη διατήρηση του ψαριού, για να μένει φρέσκο στο ράφι του σούπερ μάρκετ», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Ευθυμίου αναφερόμενος στην καινοτομία της FresCon.

Στη συνέχεια της εκπομπής είχαμε την ευκαιρία να λύσουμε όλες τις απορίες μας σχετικά με την τεχνητή νοημοσύνη συζητώντας με τον Γιώργο Ευστρατιάδη, Managing Director της NoobLabs ΑΙ.

«Στη NoobLabs ΑΙ κάνουμε 3 πράγματα, κάνουμε consulting σε επίπεδο τεχνητής νοημοσύνης, κάνουμε υλοποίηση γιατί έχουμε technical background και έχουμε ομάδα που ασχολείται με το tech, ενώ κάνουμε και εκπαίδευση», ανέφερε ο κ. Ευστρατιάδη μιλώντας για τις υπηρεσίες που προσφέρει η NoobLabs ΑΙ.

Σχετικά με το εάν θα πρέπει να φοβόμαστε ή να είμαστε επιφυλακτικοί απέναντι στην τεχνητή νοημοσύνη ο κ. Ευστρατιάδης ανέφερε ότι: «Σε εταιρικό επίπεδο πρέπει να ακολουθήσουμε τις εξελίξεις, όποιος δεν ακολουθεί τις εξελίξεις θα μείνει απέξω».

Ο επόμενος καλεσμένος ήταν ο Τηλέμαχος Τσάτσος, general manager της TILTOM, της εταιρείας που βρίσκεται πίσω από το BeachBooking, την εφαρμογή χάρη στην οποία μπορούμε πάντα να βρίσκουμε την αγαπημένη μας θέση στην παραλία.

Σύμφωνα με τον ίδιο «το BeachBooking» είναι ένα προϊόν τεχνολογίας που ψηφιοποιεί τις λειτουργίες της οργανωμένης παραλίας και έρχεται να συνδέσει την προσφορά με τη ζήτηση. Τι εννοώ; Προβάλλονται οι οργανωμένες παραλίες, η διαθεσιμότητά τους και δίνεται η διαθεσιμότητα στον τελικό χρήστη της εφαρμογής να μπορεί να επιλέξει με τα δικά του κριτήρια τη θέση του στην παραλία στην ώρα και στην ημερομηνία που επιθυμεί».

Στο τέλος της εκπομπής είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε το Κολλέγιο που βγάζει Startuppers και παρέχει την εκπαίδευση που αίρει τα εμπόδια ανάμεσα στον WANTepreneur και τον ENTRepreneur, μειώνοντας την απόσταση από το όνειρο έως την υλοποίησή του, μέσα από μια εποικοδομητική συζήτηση με τον Βασίλη Διονά, General Manager του Athens International College.

Σε ερώτηση για το εάν γίνεται κάποιος να έρθει στο Athens International College και να εκπαιδευτεί για το πως θα γίνε επιχειρηματίας ο κ. Διονάς απάντησε: «Φυσικά και γίνεται! Θα έπρεπε ήδη να το έχει κάνει! Το Κολλέγιο και πολλά πανεπιστήμια σε όλο τον κόσμο εκπαιδεύουν τους φοιτητές ακριβώς σε αυτό το αντικείμενο. Είναι αυτό που λέμε επιχειρησιακές σπουδές. Μαθαίνουν όλα το κύκλωμα μιας επιχείρησης από το λογιστήριο μέχρι τα operations, από το marketing μέχρι τη στρατηγική, τα logistics, γενικά το πώς λειτουργεί μια επιχείρηση».

Σχετικά με το εάν υπάρχει αποδοχή ο κ. Διονάς ανέφερε ότι: «Φυσικά: Εδώ και πάρα πολλά χρόνια αυτοί που θέλουν να επιχειρήσουν ή θέλουν να γίνουν καλύτεροι ως στελέχη επιχειρήσεων σπουδάζουν σε αυτά τα αντικείμενα. Σπουδάζουν χρηματοοικονομικά, κάνουν MBA, κάνουν εξειδικεύσεις στις επιχειρηματικές σπουδές».

 

«ΜΟΝΟΚΕΡΟΣ» κάθε Σάββατο στις 11:30 στο ONE Channel
Και κάθε Κυριακή σε επανάληψη στις 11:30
Η νέα σας τηλεοπτική συνήθεια!

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις