Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Η νέα γενιά «θαλάσσιων» Startup γεννιέται στον Πειραιά

Ο δεύτερος διαγωνισμός Blue Growth ανέδειξε καινοτόμες και ενδιαφέρουσες ιδέες που σχετίζονται με το μεγάλο λιμάνι και το οικοσύστημα του αναδεικνύοντας το σε ένα παγκόσμιο παίκτη.

Συγκεκριμένα εχθές, Τρίτη, 19 Ιανουαρίου στη Ναυτιλιακή Λέσχη Πειραιά πραγματοποιήθηκε το Demo Day των Startup – ιδεών που συμμετείχαν στον διαγωνισμό Blue Growth αλλά και η ανάδειξη του νικητή. Το Blue Growth είναι μια προσπάθεια για τη δημιουργία, υποστήριξη και ανάδειξη νέων επιχειρήσεων στους τομείς της πράσινης ναυτιλίας, του αειφόρου παράκτιου και θαλάσσιου τουρισμού, της βιώσιμης πρωτογενούς παραγωγής και των νέων τεχνολογιών στη ναυσιπλοΐα, το περιβάλλον και την ενέργεια.

Blue Growth _
Το Blue Growth έχει την υποστήριξη του Aephoria.net αλλά και του Δήμου Πειραιά, με εκπροσώπους τον συνιδρυτή του Aephoria.net, Πέτρο Κόκκαλη, και τον Δήμαρχο Πειραιά, Γιάννης Μώραλης οι οποίοι συμμετείχαν στην εκδήλωση.

Ο Πέτρος Κόκκαλης έχει θέσει σαν στόχο να κάνει τον Πειραιά κέντρο της θαλάσσιας καινοτομίας με την εδραίωση του σαν ένα λιμάνι που προωθεί τις startup στα πρότυπα άλλων λιμανιών του εξωτερικού με όλα τα διαθέσιμα μέσα, τεχνολογικά και επιχειρηματικά. Παράλληλα θέλει να βάλει τον Πειραιά μέσα στο τουριστικό χάρτη της Αττικής μιας και εκατομμύρια κόσμος αποβιβάζεται στον Πειραιά και φεύγει για την Ακρόπολη και άλλα αξιοθέατα.

Ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης, ανέφερε ότι «η ναυτιλία και ο τουρισμός είναι μεγάλα κεφάλαια της ελληνικής οικονομίας και θα πρέπει να γίνουν όλα τα απαραίτητα βήματα για να αναπτυχθεί το θαλάσσιο επιχειρήν».

Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι στην εκδήλωση αλλά και στην κριτική επιτροπή συμμετείχε και εκπρόσωπος του PortXL, ενός αντίστοιχου mentorship – καινοτομικού προγράμματος του λιμανιού του Ρότερνταμ για Startups αλλά και για μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις οι οποίες ασχολούνται με το οικοσύστημα των μεγάλων λιμανιών, με επενδυμένα κεφάλαια 60 εκατ. ευρώ.

Στη τελική φάση του διαγωνισμού συμμετείχαν δώδεκα Startup ή επιχειρηματικές ιδέες με τον νικητή να κερδίζει πρόσβαση σε προϊόντα Sony Xperia και υπηρεσίες αξίας 5.000 ευρώ, πρόσβαση στους χώρους εργασίας και στην υποστήριξη της Aephoria.net και του Blue Growth, υποτροφίες για προγράμματα MBA στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και για το μεταπτυχιακό πρόγραμμα στα Ναυτιλιακά του Πανεπιστημίου Αιγαίου, αλλά και μια πρόσθετη παρουσίαση στην μεγάλη έκθεση Ποσειδώνια τον Ιούνιο του 2016.

Οι νικητές

Τη πρώτη θέση κατέκτησε το HopWave, μια υπηρεσία – App ανακάλυψης και κρατήσεων θέσεων σε μικρά εκδρομικά σκάφη στα νησιά και σε όλους τους παραλιακούς τουριστικούς προορισμούς.

Στη δεύτερη θέση βρέθηκε το Laser Scanning, μια ιδέα 3D αποτύπωσης εσωτερικών και εξωτερικών χώρων σκαφών για λόγους επίδειξης, καταμέτρησης, ασφαλιστικούς κ.ο.κ.

Blue Growth _
Την τρίτη θέση έλαβε το Resisle το οποίο ασχολείται με την ανακύκλωση σκουπιδιών στον νησιωτικό χώρο.

Στην τέταρτη θέση βρέθηκε το Urchin Culture, μια ιδέα καθετοποιημένης μονάδας εκτροφής αχινών οι οποίοι έχουν μεγάλη παγκόσμια ζήτηση και υψηλές τιμές.

Την πέμπτη κατέκτησε πήρε το My City Lane, μια ιδέα πρόσβασης σε προσφορές και προϊόντα γύρω από λιμάνια με υψηλή τουριστική κίνηση μέσω App.

Αυτοί που ξεχώρισαν

Από τις υπόλοιπες συμμετοχές ξεχωρίσαμε, το Δeντρο, μια ενεργειακά αυτόνομη κατασκευή που παρέχει διάφορες υπηρεσίες στο κοινό και σε πολλούς χώρους και το Supermarket Now, μια υπηρεσία αγορών και αερομεταφοράς προϊόντων στα πλοία.

Σημειώνεται, τέλος, ότι τo EMEA.gr και το Startupper.gr ήταν χορηγοί επικοινωνίας στην εκδήλωση.

Blue Growth _

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις