Travelmyth: Ανοιχτή για όλους η μηχανή αναζήτησης ξενοδοχείων με βάση τα ενδιαφέροντα του χρήστη

Διαθέσιμη σε όλους τους χρήστες είναι πλέον η μηχανή αναζήτησης ταξιδιωτικών προτάσεων Travelmyth, η οποία τους προηγούμενους μήνες ανάπτυξής της διετίθετο σε closed beta.

Η μηχανή αναζήτησης προσφέρει προτάσεις για κρατήσεις σε ξενοδοχεία ανά τον κόσμο με βάση τα ενδιαφέροντα των χρηστών, τα οποία υποδεικνύει από μία λίστα προεπιλογών, όπως αν βρίσκεται κοντά σε θάλασσα ή βουνό ή εάν μπορεί να φιλοξενήσει παιδιά ή κατοικίδια και κοντά σε τι είδους δραστηριότητες βρίσκεται.

Η Travelmyth διαθέτει στοιχεία για 600.000 ξενοδοχεία και ο αλγόριθμος που έχει αναπτύξει η εταιρεία ταιριάζει το προφίλ των ενδιαφερόντων με τα πλέον κατάλληλα ξενοδοχεία. Στη συνέχεια ο χρήστης μπορεί να δει πληροφορίες για το ξενοδοχείο, καθώς και να προχωρήσει σε κράτηση δωματίου σε αυτού, καθώς η εταιρεία συνεργάζεται με μεγάλες ιστοσελίδες κρατήσεων, όπως Booking, Expedia, Hotels.com κλπα.

Σύμφωνα με την εταιρεία, το βασικό στοιχείο καινοτομίας που εισάγει το προϊόν της είναι ο διαφορετικός τρόπος με τον οποίο επιτρέπει την αναζήτηση ενός ξενοδοχείου για κράτηση: αυτή γίνεται πλέον με βάση τα ενδιαφέροντα του χρήστη και όχι με βάση τον τόπο προορισμού, επιτρέποντάς του να ανακαλύψει τόπους και εμπειρίες που πραγματικά τον ενδιαφέρουν. Όπως αναφέρουν οι ιδρυτές της, Στέφανος Βασδέκης και Γιάννης Νούσης, οι κλασσικές μηχανές αναζήτησης ξενοδοχείων, όπως Trivago, Tripadvisor, Kayak κλπ., βασίζονται στην σύγκριση της τιμής κράτησης και όχι στη βελτιστοποίηση των αποτελεσμάτων με βάση τα ενδιαφέροντα των χρηστών τους.

TRAVELMYTH landing  702

Εστιάζοντας σε αυτό το χαρακτηριστικό, η Travelmyth θεωρεί ότι έχει τη δυνατότητα να προσφέρει περισσότερο ποιοτικά αποτελέσματα για τους χρήστες της και να τους επιτρέπει να εντοπίσουν ξενοδοχεία που δεν θα είχαν τη δυνατότητα να εντοπίσουν από τους παραδοσιακούς τρόπους αναζήτησης που παρέχονται σήμερα.

Σε ό,τι αφορά στο επιχειρηματικό μοντέλο, αυτό αφορά σε προμήθεια από τις συνεργαζόμενες ιστοσελίδες κρατήσεων για την αποστολή επισκεπτών και την πραγματοποίηση κρατήσεων, αλλά και στην διαφημιστική προβολή συνεργατών.

Η πλατφόρμα διατίθεται προς το παρόν για το Web, ενώ σε διαδικασία ανάπτυξης βρίσκονται εφαρμογές για φορητές συσκευές.

Εκτός της Ελλάδος, στην οποία έχουν ολοκληρωθεί ήδη πάνω από 100 κρατήσεις, η μηχανή αναζήτησης παρέχεται πιλοτικά και στην αγορά της Ιρλανδίας, ενώ στο πλάνο της εταιρείας βρίσκονται για το επόμενο διάστημα και οι αγορές των ΗΠΑ και Μεγάλης Βρετανίας, ενώ για αργότερα άλλες ευρωπαϊκές χώρες και γλώσσες.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις