Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

H Apple απολογείται και διορθώνει το Error 53

Αφού πρώτα απολογήθηκε στους χρήστες που ταλαιπωρήθηκαν και “έχασαν” τις συσκευές του λόγω του περιβόητου Error 53, η Apple ανακοίνωσε την κυκλοφορία ενός διορθωτικού patch, μέσω του οποίου απανεργοποιείται αυτό το τόσο κακόβουλο σφάλμα

Το ανακοινωθέν της Apple παρουσιάστηκε μέσω της ιστοσελίδας TechCrunch και ανέφερε: “Some customers’ devices are showing ‘Connect to iTunes’ after attempting an iOS update or a restore from iTunes on a Mac or PC. This reports as an Error 53 in iTunes and appears when a device fails a security test. This test was designed to check whether Touch ID works properly before the device leaves the factory. Today, Apple released a software update that allows customers who have encountered this error message to successfully restore their device using iTunes on a Mac or PC.We apologize for any inconvenience, this was designed to be a factory test and was not intended to affect customers. Customers who paid for an out-of-warranty replacement of their device based on this issue should contact AppleCare about a reimbursement”.

Η διαδικασία επαναφοράς της συσκευής είναι απλή: συνδέετε το iPhone σε ένα σύστημα με λογισμικό iTunes, περιμένετε να εμφανιστεί το σχετικό μήνυμα (restored to factory settings/restore from previous backup) και ολοκληρώνετε τη διαδικασία κανονικά.

Η συσκευή σας θα λειτουργεί και πάλι κανονικά, εκτός από τον μη-γνήσιο σαρωτή δακτυλικών αποτυπωμάτων, οπότε μέχρι να τον αντικαταστήσετε με έναν γνήσιο, η λειτουργία Touch ID θα παραμένει ανενεργή.

Πηγή: allCONNECTED.gr

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις