Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Το Smartphone και ο υπολογιστής είναι η νέα τηλεόραση (και) για τους Έλληνες

Η Ericsson για ακόμα μια χρονιά ανακοίνωσε τα αποτελέσματα της παγκόσμιας έρευνας σχετικά με τις συνήθειες του κοινού σχετικά με το τρόπο βλέπει τηλεόραση, καλύπτοντας και την Ελλάδα.

Η έρευνα περιλαμβάνει δείγμα 100.000 ατόμων το οποίο εκπροσωπεί 1,1 δισ. άτομα στη πραγματικότητα και πραγματοποιείται κάθε χρόνο, για είκοσι χρόνια, σε πάνω από 40 χώρες.

Σε παγκόσμιο επίπεδο υπάρχει μια στροφή του κοινού στις υπηρεσίες On Demand παρακολούθησης τηλεοπτικού περιεχομένου, συνδρομητικό ή ελεύθερο, με μεγάλη αύξηση στη πρόσβαση από τα Smartphones. Ειδικά στις ηλικίες 16-35 η τηλεόραση είναι το Internet και ο υπολογιστής ή κάποια φορητή συσκευή.

  • Στην Ελλάδα το 69% όλων των ερωτηθέντων βλέπουν την κλασική τηλεόραση τουλάχιστον μια φορά την ημέρα και το 60% κάποιο είδος streaming video μέσω Internet (YouTube, μικρά video, σειρές από Web TV των καναλιών κ.α.).
  • Το 42% του συνολικού χρόνου παρακολούθησης τηλεόρασης σήμερα στην Ελλάδα γίνεται μέσω Internet κυρίως σειρές, ταινίες και αθλητικά.
  • 52% των ηλικιών 16-35 παρακολουθούν τηλεόραση μέσω Internet ενώ στις ηλικίες άνω των 35 το ποσοστό πέφτει στο 33%. 63% των εφήβων παρακολουθούν καθημερινά video ή τηλεόραση από το Smartphone αποκλειστικά.
  • Το 53% των τηλεθεατών στην Ελλάδα παρακολουθεί YouTube σε καθημερινή βάση, ποσοστό που αγγίζει το 86% αν αναχθεί στην εβδομάδα
  • Η παρακολούθηση επεισοδίων μιας σειράς κατά βούληση, έχει καταστεί πλέον βασικό χαρακτηριστικό της εμπειρίας θέασης τηλεόρασης και βίντεο στην Ελλάδα. Ποσοστό 75% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι κάνει μαραθώνιο τηλεθέασης σε ημερήσια, εβδομαδιαία ή μηνιαία βάση, με το αντίστοιχο παγκόσμιο ποσοστό να κυμαίνεται στο 71%. Το ποσοστό αυτό αυξάνεται σε 86% για τις ηλικίες 16-34, ακολουθώντας τις παγκόσμιες τάσεις.
  • Ένα 11% βλέπει πειρατικές ταινίες και σειρές κάθε μέρα αλλά το κοινό αυτό είναι πρόθυμο να πληρώσει ένα λογικό ποσό για να έχει το ίδιο περιεχόμενο σε καλύτερη ποιότητα και με υπότιτλους.
  • Κατά μέσο όρο οι οικογένειες στην Ελλάδα ξοδεύουν 53 ευρώ κάθε μήνα για διασκέδαση (Τηλεόραση, Θέατρο, Κινηματογράφο).

Μπορείτε να βρείτε όλη την έρευνα εδώ.

Ericsson TV Report Ericsson TV Report2 Ericsson TV Report3 Ericsson TV Report4

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις