Πρωτοποριακή εφαρμογή για τον Μαραθώνιο της Αθήνας από μαθητές

Μία πρωτοποριακή εφαρμογή για Smartphones εμπνεύστηκε και υλοποίησε ομάδα μαθητών του Λυκείου Κολλεγίου Ψυχικού, στο πλαίσιο του προγράμματος μαθητική «Εικονική Επιχείρηση» του μη-κερδοσκοπικού εκπαιδευτικού οργανισμού «Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement Greece»

Τα παιδιά κέρδισαν το δεύτερο βραβείο στον Πανελλαδικό Διαγωνισμό «Καλύτερη Εικονική Επιχείρηση 2016», και στις 13 Νοεμβρίου, την ημέρα διεξαγωγής του 34ου Αυθεντικού Μαραθώνιου, θα τεθεί σε λειτουργία η υπηρεσία tracking, η οποία επιτρέπει στους θεατές να παρακολουθούν από τις κερκίδες την πορεία του αγαπημένου τους δρομέα, αλλά και στον ίδιο το δρομέα να παρακολουθεί την πορεία άλλων συναθλητών του.

«Το σχολείο μας κάθε χρόνο λαμβάνει μέρος στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας με χίλιους περίπου δρομείς. Μετά την επικοινωνία μας μαζί τους αλλά και με αθλητές του στίβου καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι η υπηρεσία tracking δηλαδή του εντοπισμού των δρομέων θα ενδιέφερε ιδιαίτερα τους συγγενείς και τους φίλους τους, και επίσης θα κάλυπτε μια ζωτική ανάγκη των προπονητών τους», λέει η μαθήτρια Θεοδώρα Τζουμανίκα, πρόεδρος Δ.Σ. της μαθητικής επιχείρησης «Μapp» και τονίζει: «Μετά από έρευνα που ακολούθησε ανακαλύψαμε ότι οι υπάρχουσες εφαρμογές δεν περιέχουν την υπηρεσία αυτή οπότε αποφασίσαμε να την συμπεριλάβουμε στο «Μapp».

Η Εθνική Τράπεζα, που είναι ένας από τους βασικούς χορηγούς του προγράμματος «Eικονική Επιχείρηση» του ΣΕΝ/JA Greece, απένειμε τον περασμένο Ιούνιο στον Πανελλαδικό Διαγωνισμό, μαζί με το δεύτερο βραβείο και χρηματικό έπαθλο στην ομάδα «Mapp» κι εκεί συμφωνήθηκε να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή οι 800 δρομείς της ομάδας «i-run» της Εθνικής Τράπεζας, που θα λάβουν μέρος σε όλους τους δρομικούς αγώνες 5, 10 και 42km.

Το «Mapp», εκτός από την υπηρεσία tracking, προσφέρει μια σειρά από υπηρεσίες τόσο για το δρομέα, όσο και για το θεατή . «Στους δρομείς η εφαρμογή παρέχει πριν τον αγώνα το κατάλληλο πρόγραμμα προπόνησης και διατροφής, ενώ κατά τη διάρκεια του αγώνα τους ενημερώνει για τα σημεία ανεφοδιασμού, την ατομική τους ταχύτητα και την απόστασή τους από τον τερματισμό. Στους θεατές προσφέρει πληροφορίες για σημαντικά αξιοθέατα κατά μήκος της διαδρομής και ενημερώνει για τα σημεία αναψυχής», εξηγεί ο καθηγητής οικονομικών του Κολλεγίου Ψυχικού Θάνος Καραμήτσας, που καθοδήγησε τους μαθητές στη δημιουργία και ανάπτυξη του «Mapp» μαζί με την συνάδελφό του κ. Ελένη Μαρκοπούλου.

«Η ομάδα «Μapp» απαριθμούσε 70 μαθητές με διαφορετικά ενδιαφέροντα και πολλές διαφορετικές υποχρεώσεις εντός και εκτός σχολείου κι όμως κατάφεραν να συνεργαστούν υποδειγματικά» λέει η κα Μαρκοπούλου και προσθέτει: «Η μεθοδική προετοιμασία και η αξιοθαύμαστη δέσμευση των μαθητών στα συμφωνημένα χρονοδιαγράμματα μας βοήθησαν να πετύχουμε τον στόχο μας: να χρησιμοποιηθεί το MAPP από δρομείς και θεατές στην Αυθεντική διαδρομή του Μαραθωνίου στην Αθήνα».

Σημαντικό ρόλο στην επιτυχία των παιδιών έπαιξε η υποστήριξη της Wind και η καθοδήγηση της ομάδας από τον εθελοντή, επιχειρηματικό σύμβουλο, Γιώργο Ηγουμενάκη, EMEIA Learning Assistant Director της EY (Ernst & Young). «Από την αρχή του όλου εγχειρήματος τα παιδιά του Κολλεγίου όχι μόνο έδειξαν τον απαραίτητο ενθουσιασμό και πρωτοβουλία αλλά εκπροσώπησαν άριστα το ελληνικό επιχειρηματικό δαιμόνιο με μια τόσο καινοτόμα επιχειρηματική ιδέα», τονίζει ο κ. Ηγουμενάκης και συμπληρώνει: «Έχοντας να κάνουν με φορείς από την Ελλάδα και το εξωτερικό, τα παιδιά που συμμετείχαν στο «Mapp» είχαν την ευκαιρία να αναπτύξουν οργανωτικές, ηγετικές και επικοινωνιακές ικανότητες οι οποίες θα τους φανούν ανεξαιρέτως ιδιαίτερα χρήσιμες στη μετέπειτα επαγγελματική τους σταδιοδρομία».

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις