Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Yoda.gr ένα Startup που δεν θέλει να είναι Startup!

Την πρώτη – επίσημη – γνωριμία με τους εκπροσώπους του Τύπου είχε χθες η πολύπειρη, ηγετική, ομάδα του Yoda.gr, ένα αμιγώς online supermarket, χωρίς την ύπαρξη φυσικού καταστήματος.

Η φιλοσοφία της δημιουργίας του Yoda.gr ακολουθεί την ευρωπαϊκή τάση των online supermarket, τα οποία καταλαμβάνουν μεταξύ 5% έως 10% του συνόλου της λιανικής, τάση που δεν έχει, μέχρι σήμερα, αποκτήσει την ίδια δυναμική στην Ελληνική αγορά, στην οποία το αντίστοιχο ποσοστό είναι αισθητά κάτω του 1%. Σήμερα η συγκεκριμένη αγορά υπολογίζεται σε περίπου 30 εκατ. ευρώ και η ομάδα του Yoda.gr “στοχεύει” στο 20% της αγοράς του online supermarket όταν αποκτήσει το πραγματικό μέγεθος της που για τα ελληνικά δεδομένα θα πρέπει να είναι κοντά στα 300 εκατ. ευρώ.

Αξίζει να σημειωθεί πως παρά το γεγονός ότι το Yoda.gr κινείται στις κορυφογραμμές της καινοτομίας η ομάδα του εκτιμά ότι δεν θα πρέπει να μιλάμε για ένα Startup, καθώς θεωρούν ότι δεν είναι Startup!

Κεντρική επιδίωξη του Yoda.gr είναι η παροχή ποιοτικών προιόντων, μέσα από μια εύχρηστη ηλεκτρονική πλατφόρμα, με ιδιαίτερη έμφαση στην αξιοπιστία της διανομής. Στο πλαίσιο αυτό φιλοδοξεί να εξελιχθεί, μέσα στην επόμενη τριετία, ένας σημαντικός πάροχος της online αγοράς, στοχεύοντας σε σημαντικά μερίδια στο online λιανεμπόριο.

Yodagr_Photo_702x336
H διοικητική ομάδα του Yoda.gr.

Η δυναμική του Yoda.gr αντλείται από τους δημιουργούς του, έμπειρα στελέχη της αγοράς του λιανεμπορίου: τον Γιάννη Χήτο, με συμμετοχή στο Ζαγόρι, την Ολυμπιακή Ζυθοποιία και την Green Cola, o οποίος διατηρεί τη θέση του Προέδρου ΔΣ στο yoda.gr, τον Βασίλη Στασινούλια, πρώην CEO της Carrefour, o οποίος αναλαμβάνει Διευθύνων Σύμβουλος του yoda.gr και τον Βασίλη Ανδρικόπουλο, καταξιωμένο στέλεχος με εμπειρία σε θέσεις Οικονομικής και Γενικής Διεύθυνσης σε εταιρίες καταναλωτικών αγαθών, ο οποίος έχει τη θέση του Αντιπροέδρου του νέου online supermarket.

Το μοντέλο λειτουργία του Yoda.gr

Το Yoda.gr θα διαθέτει, σε πρώτη φάση, όλες τις βασικές μονάδες ανάγκης των διαρκών καταναλωτικών αγαθών, συμπεριλαμβανομένων φρέσκων προϊόντων και προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, ενώ η διανομή πραγματοποιείται από την ίδια την εταιρεία με αποκλειστική μίσθωση και χρήση ψυχόμενων βαν και άριστα εκπαιδευμένων οδηγών–μεταφορέων, που εξασφαλίζουν την απόλυτη τήρηση των ποιοτικών προδιαγραφών και την άριστη εξυπηρέτηση.

Αναφορικά με την τιμολογιακή πολιτική του Yoda.gr, στόχος είναι να συνδυάσει χαμηλές τιμές, ελκυστικές προσφορές, προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και ένα σύστημα απονομής πόντων και εξαργύρωσής τους στο e shop, εξασφαλίζοντας ένα πολύ φθηνό και, την ίδια στιγμή, ποιοτικό καλάθι αγορών για τους πελάτες του.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις