StartUpper

Τα κοινωνικά δίκτυα και το περιεχόμενο έχουν προτεραιότητα έναντι της διαφήμισης το 2017

Σύμφωνα με μια έρευνα που πραγματοποίησε η Econsultancy και η Adobe σε 3.500 στελέχη marketing και διαφήμισης σε όλο τον κόσμο σχετικά με το budget που θα διαθέσουν στα διάφορα κανάλια marketing το 2017 δείχνει ότι τα κοινωνικά δίκτυα και το πάσης φύσεως περιεχόμενο έχουν υψηλή προτεραιότητα.

Το Content Marketing με 29%, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με 28% και η στόχευση και προσωποποίηση με 25%, είναι τα κανάλια προώθησης πωλήσεων που θα δώσουν έμφαση τα στελέχη Marketing.

To 22% ανέφερε ότι η βελτιστοποίηση της εμπειρίας του πελάτη είναι η πιο συναρπαστική ευκαιρία για το χρόνο που έρχεται μαζί με το ελκυστικό περιεχόμενο και το marketing με βάση τους αριθμούς.

O σχεδιασμός και η εμφάνιση του προϊόντος επίσης θα παίξει μεγάλο ρόλο ενώ τα κανάλια που θα προτιμηθούν στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα για την προσέγγιση των πελατών είναι το Internet Of Things, η ενισχυμένη (AR) και εικονική πραγματικότητα (VR).

Το παρακάτω γράφημα από την Statista δείχνει ότι το 56% των εταιρειών σχεδιάσουν να αυξήσουν τον προϋπολογισμό για προώθηση προϊόντων στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης ενώ σκοπεύουν να μειώσουν το email marketing, τα banner και τις διαφημίσεις στις μηχανές αναζήτησης.

SocialMediaMarketing2

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Τα σχόλια είναι κλειστά, αλλά Trackbacks και Pingbacks είναι ανοιχτά.